ARBOinteractive devine Goldbach Audience Romania

O decizie la nivel regional, nu merita sa va dau sa cititi comunicatul de presa, il gasiti cu o simpla cautare pe Google. Ce mi se pare interesant este ca sucursala din Romania a acceptat aceasta schimbare (si oamenii din industrie stiu de Arbomedia / ArboInterative, pe scurt Arbo, care a fost o scoala buna pentru multi oameni care azi inseamna ceva pe piata de publicitate din Romania).

Poate sunt eu nostalgic, dar noul nume mi se pare un nume de bere, nu de regie de vanzari media. Albacher e doar un exemplu de brand cu care ar putea fi confundat. E drept ca se adreseaza unei zone nisate, dar totusi…

Poate ca imi e mie dor de Arbo, de petrecerile de acolo, de gasca vesela, de newsletterele pe care le scriam noaptea, de multele lucruri pe care le-am invatat acolo si asa mai departe.

La revedere Arbo!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu