Atentie: se deschid birouri de consultanta in comunicare in Romania

Azi mi-a soptit o pasarica despre o noua tendinta pe piata publicitatii din Romania: birourile de consultanta in comunicare. Despre ce e vorba? Evident, nu despre mobile, ci despre antreprenori care au lasat deoparte corporatia si deschid ghisee mai mult decat binevenite pe perioada crizei.

In 2003-2006, erau 4-5 vanzatori de publicitate in Romania. In 2013 sunt aproape 100 de entitati, dintre care vreo 30 care si conteaza (povesteam despre asta la sfasitul anului trecut). In 2003-2006 erau cateva agentii de webdesign. Azi agentiile interactive/digitale sunt cu zecile (nu indraznesc sa spun cu sutele, desi daca as sta sa le calculez…)

Ei bine, inca din 2006-2007 au aparut consultantii independenti. Dar din 2013 apar si birourile de consultanta. Adica entitati care merg pe principiul unei case de avocatura, dar cu servicii adresate pietei de publicitate.

Deocamdata nu va pot spune mai multe, vreau doar sa faceti diferenta intre un consultant independent si un birou de consultanta in comunicare. Deocamdata atat, promit sa revin cu detalii saptamana viitoare, cand se va deschide primul birou si cu ocazia asta veti citi stirea integral in publicatiile de profil.

A, era sa uit: dau un carton de bere bulgareasca celui care va ghici pana luni dimineata cine va deschide acest birou.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

4 Comments »

  1. vali said,

    10 mai 2013 @ 2:15 pm

    nu sunt deja vreo două de genul ăsta?

  2. Doru Panaitescu said,

    14 mai 2013 @ 6:39 am

    La cine te referi, la cel al lui Tatomir?

  3. vali said,

    14 mai 2013 @ 7:52 am

    nu, de shopuri de consultanță în comunicare și branding.

  4. Doru Panaitescu said,

    14 mai 2013 @ 8:51 am

    pune degetul pe vasilica, eu nu le stiu…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu