Autoitalia da leapsa la 0,5l

Detalii la Cristian Manafu, care nu are probleme de imagine ca altii. Imi aduc aminte ca am condus ani la rand Tico, si ma bagam ca nebunul prin traficul bucurestean. Azi nu mai pot, si uneori jinduiesc la cei cu masini mici (gen Fiat 500) care se baga peste tot.

Totusi nu putem sa ignoram un trend: industria auto a intrat in forta pe bloguri. Dupa concernele Renault si VW, iata ca si Autoitalia incearca marea cu degetul printr-un mecanism net superior generatiei A4. Chit ca ideea nu e noua (imi aduc aminte ca am vorbit de o leapsa auto chiar la AdBreak acum vreo luna cred), mi se pare mult mai bine plasata leapsa cu Fiat 500 in contextul bloggingului ca fenomen.

Ca modelul nu e cel mai reusit pentru o leapsa, asta e partea a doua. Plus ca un prim post al lui Cristi este extrem de favorabil, suspicios de favorabil in comparatie cu stilul lui caracteristic, pe care nu-l mai recunosc si care ma baga la unele idei :). In fine, pun asta pe seama primei impresii, trebuie sa recunosc si eu ca mi s-a intamplat sa cad rapus la prima sageata cand a fost vorba de diverse masini care mi-au cazut in mana (si pe talpa) de-a lungul timpului.:)

Overall, daca e sa vorbim de campanii auto pe bloguri, inca e loc pana la tangenta pe asimptota perfectiunii la infinit 🙂 (sa ma corecteze astia mai buni la mate daca nu m-am exprimat foarte riguros)

Cum zicea Eminescu „Astazi chiar de m-as intoarce / A-ntelege-o nu mai pot”. Fiat 500/Tico/Matiz si gasca, va las cu bine 😀 Singura masina mica pe care mai pot da bani vreodata ar fi evident un Samurache, pentru cunoscatori. Nu Marius, nu o sa fie Daihatsu, trebuie sa avem motiv de ciondaneala pe coclauri nu?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

6 Comments »

  1. cm said,

    2 aprilie 2008 @ 8:17 pm

    Cum iti spuneam si la mine, mie chiar imi place masina si imi aduce aminte de vremea in care conduceam un Tico si n-aveam pretentii „executive” ca astazi.

    Noul 500 va prinde la noi. E un pic mai scumpa decat oferta din zona, dar e o masina noua.

    Spui ca nu e o masina tocmai potrivita pentru leapsa. Eu zic ca e. O leapsa trebuie sa fie fun si unisex si sa se dea usor mai departe.

    Cand urci in 500 trebuie sa afli ce pot face doua chestii: butonul City si portul USB. Restul vine de la sine.

    Si mai e o chestie. Mie imi place sa vad partea buna a lucrurilor de cele mai multe ori.

  2. cm said,

    2 aprilie 2008 @ 8:19 pm

    si inca ceva… se poate intelege ca am luat bani…

    nu am luat. daca voi lua, voi spune.

  3. Doru Panaitescu said,

    3 aprilie 2008 @ 12:45 am

    Pai si eu conduceam Ticolino.

    Nu stiu cat va prinde, ii mananca Renault cu Clio III.

    Nu zic, e fun, e unisex, dar e Fiat 🙂 .

    Buton City poate petnru unii, Opel Astra II are buton sport, mi se pare mai interesant 😀

    Si nu e nici un bai sa primesti bani pentru a livra informatii despre un produs audientei tale. Dar fara nici o chestie negativa nu e credibil. Si tot demersul e in van. Parerea mea.

  4. cm said,

    3 aprilie 2008 @ 11:39 am

    am trei colege de birou care vor fiatul in test astazi. am mai multe cereri de la oameni apropiati sa dau leapsa la ei mai departe. oamenii scriu ca au vazut-o si le-a placut. si mie la fel.

    astazi m-am rupt in scheme pe magheru depasind si facand slalom cu 90 la ora. cineva mi-a zis ca ar fi un radar. daca da, e cam naspa.

    faza e ca are sex appeal la un target neimpresionat de motoare sau alte chestii tehnice.

  5. cm said,

    3 aprilie 2008 @ 11:39 am

    a, si varianta sport are buton… sport

  6. PRescu said,

    3 aprilie 2008 @ 1:44 pm

    cred ca iulia de la autoitalia este foarte fericita de post-urile voastre. altfel, doru, cred ca daca esti un fan de samurache pentru off-road poti redeveni usor un fan de mini de oras. teoretic pastrezi „scara”, dar schimbi decorul.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu