Castiga o invitatie la cursul de publicitate online de saptamana viitoare

Ca sa fie mai cu imbold acest reminder pentru cursul de publicitate online de saptamana viitoare, va lovesc din nou cu un nou concurs. Puteti castiga o invitatie la cursul intensiv de publicitate online din 18-19 ianuarie (saptamana viitoare) din Bucuresti daca treceti cu brio de cele trei probe de mai jos:

Asadar, probele:

1. Mentionati cel putin cinci site-uri care au conform SATI cel putin un milion de vizitatori unici in luna decembrie 2009. (Daca nu stiti unde sa cautati puteti intreba un prieten, puteti cauta pe Google sau mai bine va apucati de altceva)

2. Mentionati cinci modele de cost folosite in publicitatea online in Romania.

3. Mentionati cel putin cinci adservere folosite pe piata de publicitate online din Romania.

Suplimentar, trebuie sa bifati cel putin un raspuns la intrebarea grila de mai jos:

4. De unde ati auzit de acest concurs:

a) citesc regulat blogul tau

b) de pe Twitter

c) de pe Facebook

d) de pe Linkedin

e) am primit pe email de la un prieten

f) am primit pe email chiar de la tine

g) de pe un alt blog, agregator de bloguri sau site de stiri

h) din alta parte (va rog sa mentionati)

De aceasta data am schimbat mecanismul de concurs, sa va pice si voua mai bine, dar si mie evident: trebuie sa trimiteti intrebarile pe email la doru at marketeer . ro, cu subiectul „concurs Marketeer”, iar in copie (CC) cel putin doi prieteni, cunostinte, colegi, parteneri de afaceri, clienti despre care credeti ca ar putea fi interesati de acest concurs.

Astept raspunsurile voastre pana joi, ora 17.00. Emailurile care nu vor avea si raspunsul la intrebarea suplimentara 4 sau care nu respecta mecanismul mentionat mai sus nu vor fi eligibile pentru tragerea la sorti. Succes!

[later update] Castigatorul concursului este Victor Caras. Felicitari!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

9 Comments »

  1. alex negru said,

    12 ianuarie 2010 @ 3:28 pm

    sunt curios de ce nu folosesti google docs pentru a crea un formular simplu de completat.

    r: nu toata lumea este familiarizata cu gmail, googledocs si alte servicii google. Emailul este o varianta ce poate fi folosita de oricine. Nu vreau sa ingradesc in vreun fel participarea la concurs.

  2. cristiana said,

    12 ianuarie 2010 @ 3:42 pm

    As vrea sa fac si eu acest curs, dar din pacate nu sunt disponibila saptamana urmatoare. Cand intentionezi sa organizezi urmatoarea sesiune? Care este pretul?

    Multumesc

    r: o sa am o editie si in februarie, si fac acelasi curs si la cluj peste o saptamana – tot in ianuarie(daca iti surade ideea unei delegatii la cluj).
    gasesti informatii complete – inclusiv despre pret – la http://www.marketeer.ro

  3. Calin said,

    13 ianuarie 2010 @ 3:37 pm

    Aia cu adserverele e adanca…

    r: aa stii, cineva mi-a raspuns ca neogen e adserver 🙂

  4. Victor said,

    15 ianuarie 2010 @ 10:39 am

    @ Doru – Multumesc mult!!!
    @Calin – Aia mi-a pus si mie cele mai mari probleme. eu stiam doar 4. Pentru nr 5 am pus mana pe telefon si am sunat toate cunostintele de la regiile de publicitate si i-am intrebat ce adservere folosesc ei si ce alte adservere cunosc 😀

  5. Haotik said,

    15 ianuarie 2010 @ 11:51 am

    Cred ca eu sunt ala cu neogenu adserver… pana la urma ce e un adserver, sau ma rog daca inteleg eu bine ce e un adserver care sunt alea din romania?

    r: Neogen nu ar eun adsever, ci are un adserver. Tu ai dat exemple de jucatori din piata, deci nu ai intrat in tragerea la sorti. Adservere ar fi:
    – BBmedia (folosit de Arbomedia, Intact – pana de curand, SMZ)
    – Doubleclick/Google Admanager (folosit de Google evident dar si de cateva agentii de media sau Httpool)
    – Eyeblaster (folosit de cateva agentii)
    – AdOcean (folosit de Realitatea sau de Intact)
    – Softure (folosit de Digital Ads)
    – X1 – folosit de Adevlution/Beyond Media)
    – OpenX – un adserver free folosit de foarte multi independenti
    – AdDecisive, BlueStreak, Adclick, Accipiter, Rightmedia, Mads, Adverticum, Noprimetime, Bittads etc – adservere mai putin folosite si mai putin cunoscute pe piata romaneasca.
    Deci daca stiai ce este un adserver aveai de unde sa alegi 5 exemple pentru a raspunde corect la concurs. Bafta data viitoare!

  6. Victor said,

    15 ianuarie 2010 @ 12:10 pm

    @Haotik – Este un server de web special care stocheaza ad-urile si le livreaza pe site-urile publisherilor. Cea mai importanta functionalitate este ca permit contorizarea livrarilor (afisari, clickuri, etc), avand astfel posibilitatea sa si masori eficienta unei campanii.

    r: de fapt nu e webserver. e chiar adserver – livreaza doar ad-uri.

  7. Trebuie sa scriu despre asta! « Victor Caraş || beta said,

    15 ianuarie 2010 @ 12:40 pm

    […] de publicitate online sustinut de Doru Panaitescu prin Maerketeer.net! Locul a fost scos la concurs pe blogul lui Doru si raspunsurile trimise de mine sunt la sfarsitul acestui […]

  8. Flory said,

    15 ianuarie 2010 @ 3:44 pm

    Felicitari Victor. Asteptam feedback-ul dupa curs :).

  9. Ana said,

    1 martie 2010 @ 2:55 am

    Super treaba ce faci tu cu aceste cursuri, din pacate nu pot ajunge multi, mai ales daca au job. Eu vreau sa cer un pic de ajutor, evident daca e posibil. Sunt la foarte inceputul carierei mele, de pe bancile facultatii. Am gasit job intr-o echipa de marketing pentru un proiect de librarie on-line si nu numai, nu e un proiect mare, dar pt mine e important. Ideea e ca nu stiu ce as putea citi ca sa ma ajute pe chestia asta, si voiam niste pointere, carti, articole, etc. Ti-am urmarit si blogul si interviurile si m-au ajutat mult, dar sunt termeni care ma depasesc. Astept un raspuns daca ai timp. Mersi mult!

    r: zi-mi ocncret cu ce te pot ajuta. O bibliografie pentru marketing online sau cum?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu