Concurs: o invitatie la cursul deschis de publicitate online din 16-17 noiembrie

Da, m-a apucat iar pofta de concursuri cu premii pentru cititorii mei, asa ca unul dintre voi va putea participa gratuit la cursul deschis de publicitate online organziat saptamana viitoare la Bucuresti. Pentru asta nu trebuie decat sa raspundeti la cele cinci intrebari de tip grila de mai jos (intrebarile sunt asemanatoare cu cele de la extemporalul pe care il primesc toti participantii la curs):

Atentie! Intrebarile pot avea unul sau mai multe raspunsuri corecte!

1. Ce este rata de click intr-o campanie publicitara online?

a) raportul exprimat procentual intre afisari si clickuri

b) raportul exprimat procentual intre clickuri unice si vizitatori unici

c) raportul exprimat procentual intre rata de bounce si frecventa

d) raportul dintre clickuri si afisarile site-ului

e) raportul exprimat procentual intre clickurile campaniei si afisarile cumparate

f) raportul exprimat procentual intre vizitatorii directi pe site si vizitatorii veniti din cautari

2. Cu ce indicator din media traditionala este echivalent numarul de vizitatori unici?

a) cu reach-ul net

b) cu reach-ul

c) cu reach-ul 1+

d) cu OTS-ul (opportunity to see)

e) cu GRP-ul (gross rating point)

f) cu CPT-ul (cost per thousand)

3. Cum puteti mari rata de click intr-o campanie publicitara online?

a) marind numarul de bannere cumparate din totalul bannerelor disponibile pe site

b) limitand in frecventa campania

c) folosind mai multe executii creative procentual si optimizand campania in cursul derularii acesteia

d) concentrand toate afisarile campaniei pe mai putine zile

e) schimband zilnic bannerul

f) cumparand toate afisarile de pe prima pagina pentru toate site-urile din mediaplan.

4. Rolul unui overlayer intr-o campanie publicitara online este:

a) sa creasca foarte mult rata de click a campaniei

b) sa se afiseze peste posibilele bannere ale concurentei de pe pagina de web respectiva

c) sa „fure” click-ul utilizatorilor ce incearca sa il inchida apasand pe butonul (x)

d) sa se afiseze cu prioritate inaintea altor bannere pentru a capta atentia consumatorilor

e) sa ocupe spatiul central al site-ului (acolo unde se concentreaza atentia utilizatorilor)

f) niciunul din cele de mai sus

5. Masurarea unei campanii publicitare online se face dupa:

a) raportul dintre afisarile cumparate si afisarile concurentei din perioada respectiva

b) nivelul ratei de click

c) obiectivele masurabile stabilite inainte de inceperea campaniei

d) numarul total de vizitatori care au vizitat site-ul de promotie

e) numarul total de clienti adusi

f) numarul mediu pe luna clientilor din urmatoarele 3 luni dupa terminarea campaniei minus numarul celor existenti.

Trimiteti raspunsurile voastre la adresa doru at marketeer punct ro cu mentiunea concurs training pana pe data de 12 noimebrie, ora 19.00. Castigatorul va fi tras la sorti din cei care au raspuns corect la toate cele cinci grile. Raspunsurile si castigatorul concursului vor fi anuntati pe blog tot joi. Nu va temeti sa distribuiti mai departe linkul catre acest concurs.

Va reamintesc pe aceasta cale ca in luna noiembrie organizez patru cursuri diferite de publicitate online, (doua intensive la Bucresti si la Cluj si alte doua pentru avansati – la Bucuresti) despre care am scris mai pe larg pe site-ul dedicat.

Va multumesc si va urez succes!

[later edit] Raspunsurile corecte la intrebari:

1 .e) 2. a), c) 3. b), c) 4. f) 5. c). Din pacate nu am avut niciun concurent care sa raspunda corect la toate intrebarile. Voi anunta pe blog un nou concurs cu intrebari mai usoare la editia din decembrie.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

3 Comments »

  1. elena mihalcea said,

    9 noiembrie 2009 @ 6:05 pm

    1-a
    2-c
    3-c
    4-e
    5-b

    r: elena, vorba era sa-mi dati raspunsul pe email. dar e valabil si aici. 🙂

  2. Mediaplanner » Intrebarea 2 said,

    12 noiembrie 2009 @ 9:43 am

    […] gasiti pe toate aici si daca raspundeti corect, aveti sanse sa faceti for free cursul de avansati predat de […]

  3. Trebuie sa scriu despre asta! « Victor Caraş || beta said,

    15 ianuarie 2010 @ 12:43 pm

    […] este prima oara cand particip. Am mai facut-o si aici dar nu am raspuns corect la toate intrebarile . Se pare ca la editia respectiva nu a castigat nimeni […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu