Concurs: Trei burse la programul de marketing si pozitionare de brand organizat de EXEC-EDU

Am terminat pentru moment calatoriile prin tara. Spun pentru moment fiindca vineri plec din nou pe coclauri, in cautarea unei alte specii pe care nu o am. Pana atunci, dupa cum stiti, de luni pana joi redevin din cand in cand serios si mai scriu si de marketing. Asa ca… incep de lunea cu vesti bune: mai exact, cu o oportunitate excelenta pentru cititorii blogului meu, in special cei interesati de marketing. Partenerii mei de teambuildinguri si cursuri Exec-Edu au o oferta de nerefuzat pentru voi saptamana viitoare, in perioada 21-22 mai, la Bucuresti: trei burse in valoare de peste 700 de euro acordate prin concurs!

715-1024-768

Cele trei burse sunt oferite de EXEC-EDU la programul de marketing si pozitionare de brand desfasurat in 21-22 mai. Pe parcursul programului, cursantii vor fi angrenati in simularea internationala de marketing BrandPro®, creata de StratX – unul dintre cei mai importanți dezvoltatori de simulari de business pe plan mondial.

Programul este sustinut de Carmen Balan, care mi-a predat „Logistica marfurilor” (in anul 3 de facultate) si „Cercetari de marketing” (la master).

Acum, aveti ocazia sa stiti mai multe despre pozitionarea de brand in cadrul unui program international si mai mult, daca veti completa formularul si veti scrie, in maxim 10 randuri, un exemplu de strategie de pozitionare de succes a unui brand romanesc, aveti sansa sa castigati una din cele trei burse oferite de Exec-Edu.

Amanunte si la Exec Edu pe site, iar inscrierile (atentie, va puteti inscrie pana pe 14 mai, adica pana miercuri!) se pot face direct aici.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Un comentariu »

  1. Adi Vasilescu said,

    14 mai 2014 @ 1:24 pm

    Intrebare: trebuie descrisa in 10 randuri o idee de strategie de pozitionare unui brand romanesc sau de scris despre o strategie ce o consider de succes?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu