D’ale workshop-ului

Dap, in sfarsit vedem un “mecenat” in industria online. Hyperactive a venit cu ideea, Hotnews cu finantarea, eu cu moderarea. Mai exact: Hotnews finanteaza un program ambitios ce vizeaza principalii cumparatori de publicitate online – agentiile media de top din Romania.

Aceste agentii vor beneficia de aproximativ 4 ore de workshop/training/enlightment – spuneti-i cum vreti, timp in care eu voi prezinta o tematica variata legata de publicitatea online, tendintele in 2008 si evident, proiectele beyond-the-banner cu care Hotnews iese la rampa pe piata de ceva timp.

Tematica este contrasa din suita de module ca alcatuiesc de fapt cursul de training in advertising online pe care eu il sustin diversilor actori ai pietei de publicitate online: clienti, agentii de media, publisheri, chiar regii (nu dam nume decat cu acceptul lor).

Pentru ca am fost pe parcursul anului trecut alaturi de managementul Hotnews (Andrei, Margarit, Bianca) in pregatirea strategiei de atacare a pietei cu aceste proiecte de vizibilitate online pe www.hotnews.ro, iata ca in cadrul acestui proeict sunt iarasi alaturi de Hotnews in efortul de a ridica standardele pietei de publicitate online prin acest workshop.

Asadar: daca lucrati intr-o agentie de media de top si vreti sa stiti mai multe despre mediul online din Romania (care vine tavalug peste buyierii si plannerii old-school – la presiunea clientilor), atunci nu ratati aceasta oportunitate de a afla mai mult despre publicitatea online din Romania in general si despre Hotnews in special.

Workshopurile se vor desfasura in fiecare marti dimineata, pe parcursul a 10 saptamani, pe rand la sediul agentiilor care aplica la program. Centralizarea programarilor se face direct la Hotnews (persoana de contact Maria Cocris – maria punct cocris at hotnews punct ro).

Il felicit pe Dorin Boerescu pentru idee (si pentru ajutorul acordat pentru lansarea la apa a acestui proiect) si evident pe Margarit pentru ca a “mirosit” beneficiile pe termen lung ale acestei initiative. Dealtfel Dorin este recidivist, tot el fiind initiatorul programului Vreau Sa Fac Marketing Online, program la care am participat si eu in calitate de speaker si potential angajator de tinere talente online (wow, suna chiar dubios talente online, dar ce sa facem si noi acum :)).

[later edit] Deja avem primele agentii inscrise. E de bine :)

facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

12 Comments »

  1. Stiri despre publicitate online in Romania » Blog Archive » Workshop despre publicitate online said,

    21 Mai 2008 @ 5:21 pm

    […] Panaitescu, Hotnews si Hyperactive organizeaza workshop-uri despre publicitate online. … aproximativ 4 ore de workshop/training/enlightment – spuneti-i cum vreti, timp in care eu […]

  2. DECENT » Inca un plus in online .ro said,

    21 Mai 2008 @ 6:40 pm

    […] despre publicitate online, organizat de Doru, HotNews si […]

  3. Vali Ciorgan said,

    22 Mai 2008 @ 10:03 am

    Excelenta initiativa! Probabil la fel de benefica ca si VSFMO :)

  4. Dorin’s Personal Weblog » Blog Archive » Invatati, Invatati, Invatati said,

    22 Mai 2008 @ 4:38 pm

    […] finanteaza 10 workshopuri de comunicare online sustinute de Doru Panaitescu […]

  5. GingoBiloba said,

    22 Mai 2008 @ 5:52 pm

    Chiar nu ai gasit alt cuvant decat “mecenat”? Ce ai descris tu mai sus numai mecenat nu inseamna…

  6. Doru Panaitescu said,

    22 Mai 2008 @ 6:10 pm

    E un mecenat pentru ca ce fac eu la aceste workshopuri nu sunt legate neaparat de ceea ce are Hotnews de vanzare (inventory etc). Pot spune ca Hotnews finanteaza aceste workshopuri pentru ca marile agentii sa primeasca gratuit consultanta din partea mea (pentru care alti publisheri sau agentii platesc).
    Mie mi se pare foarte aproape de mecenat, tie nu?

  7. GingoBiloba said,

    23 Mai 2008 @ 3:00 am

    Cand marca de salam “Porcusibiu” distribuie gratuit, prin Carrefour, bucatele de salam, se cheama ca face mecenat? Tu nu faci decat sa-ti atragi viitorii clienti, cu niste cursuri gratuite… dar in spate ramane tot un scop comercial. Si Soros e un mecena, dar cei care au cheltuit banii lui nu au fost. Dimpotriva. Asta ziceam. Mecena mi se pare cineva care nu are scopuri comerciale. Macar nu in mod evident, direct.

  8. Doru Panaitescu said,

    24 Mai 2008 @ 2:44 pm

    Granitele dintre sponsorizare, mecenat, activitati promotionale sau lobby sunt destul de greu de tras.
    Analizand ceea ce doreste Hotnews de la acest workshop, cred ca termenul mecenat se potriveste mai bine decat workshop promotional cu scobitoarea plina de sssalam sssasesc.
    Asta e parerea mea, o poti combate daca vrei.

  9. De laudat saptamana asta in online | Ionut Oprea said,

    30 Iunie 2008 @ 7:50 am

    […] Doru Panaitescu si Hyperactive, pentru seminariile pe care le  vor sustine pentru agentiile de media, chiar daca fac parte dintr-un efort de vanzare a proiectelor speciale pe Hotnews. (via […]

  10. Workshop-uri dedicate marketingului online pentru agentii si clienti | Informatorul va informeaza said,

    25 Mai 2010 @ 11:21 am

    […] afla mai mult despre publicitatea online in general si despre HotNews.ro, in special”, spune pe blogul sau consultantul independent Doru […]

  11. Avi23 said,

    2 Ianuarie 2011 @ 6:15 am

    Aceste agentii vor beneficia de aproximativ 4 ore de workshop/training/enlightment

  12. noam57 said,

    2 Ianuarie 2011 @ 6:38 pm

    Aceste agentii vor beneficia de aproximativ 4 ore de workshop/training/enlightment

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment