Experiment cross-media: Amfiteatrul 1 din ASE. Nume de cod: Pajura

Dragii mei, stiti ca de cativa ani buni merg la Academia de Studii Economice, unde povestesc studentilor de la Facultatea de Marketing (si nu numai) cate ceva despre marketingul digital. Astazi, in mai putin de o ora, voi merge la Amfiteatrul 1 (cel mai cunoscut amfiteatru din ASE) de la parterul cladirii principale (Cladirea Veche, cum o alinta toti viitorii economisti ai tarii). Cu ocazia asta pun la cale un experiment digital.

In ce consta experimentul? Vreau sa vad cat de repede circula informatia din offline in mediul digital. Voi scrie pe tabla (nu fara emotii, nu am mai scris cu creta pe o tabla intr-o sala de curs de cand faceam matematici speciale in anul I de facultate!) un link scurt (mai precis bit.ly/pajuraASE).

Dupa ce voi incepe prelegerea, la un moment dat voi spune studentilor ca au de tastat acel link pentru a castiga un premiu simbolic (un album foto cu pasari, le stiti).

Pentru a castiga premiul, trebuie sa stie ca pajura este numele vechi al acvilei de munte. Tot ce au de facut este sa dea un SMS pe numarul meu de Orange in care sa mentioneze anul in care am terminat eu facultatea (si el scris pe tabla), alaturi de numele in latina (!) al acvilei de munte. Pentru a intra in posesia premiului, studentul/studenta trebuie sa se semneze la finalul SMS-ului cu numele complet.

Hai sa vedem cine este mai descurcaret si cate secunde le ia sa parcurga traseul Tabla – blog – Google – Tabla – SMS si retur.

[Update] de pe tabla ASE-ului am primit 32 de vizite pe linkul respectiv (in ora in care am avut cursul, scazand celelalte surse de trafic). Nu e un procent mic, daca ma gandesc mai bine: in sala erau aproximativ 150 de studenti. Deci, cetereul, cetereul, cat e cetereul?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu