Feminis – cel mai tare viral pe bloguri

Azi voiam sa scriu numai lucruri frumoase, despre weekend si hobby-uri, dar nu ma lasati. 🙂

Plecand de la postul lui Marius Pahomi, azi am citit despre acest Feminis de m-am saturat.

Val (si echipa lui desigur) ar trebui sa fie fericit, a captat atentia intregii comunitati despre site-ul proaspat lansat, care mananca jar(pentru trafic) astrologic si care este the next big thing pe piata site-urilor de femei, sort of speak.

Am comentat aici parerea mea: o piata in care agentiile nu inteleg sau mai grav, nu vor sa inteleaga si sa transmita mai departe clientilor de publicitate, este o piata viciata. O piata din care vanzatorii castiga, agentiile castiga, dar clientii de publicitate si consumatorii nu au decat de pierdut.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

9 Comments »

  1. Propriu si personal » Una rece, doua calde said,

    7 martie 2008 @ 2:24 pm

    […] asta) intr-o binecunoscuta lupta intre orgolii. Pornita de la Marius, raspandita la Orlando, Mihai, Doru, Vivi, Bogdan, Gabi si multi altii, discutia a avut parte de o expunere suficient de mare si nu […]

  2. Sorin said,

    7 martie 2008 @ 4:00 pm

    Cel mai important este ca se discuta, nu? 🙂

  3. Doru Panaitescu said,

    7 martie 2008 @ 4:02 pm

    Sorin: pe principiul asta putem face orice? I mean: orice?
    Numai ca sa se discute?

  4. Alin said,

    7 martie 2008 @ 5:31 pm

    Pe principiul asta se fura de aproape doua decenii in tara asta. Ce ne mai miram ca se intampla si in online ceea ce e la mare pret in offline??

    Cel mai important e ca oamenii din partea clientilor de publicitate au astfel posibilitatea sa afle cu cine lucreaza si cui dau banii. Pentru inceput, e numai bine.

    In continuare, poate se vor informa ceva mai bine si pe viitor nu vor mai plati la kilul de trafic ci vor pleca la drum prin a masura rezultatele campaniilor. Oare ce o fi aia rata de conversie?

  5. Sorin said,

    18 martie 2008 @ 10:38 am

    Doru: vad ca nu m-ai inteles. Nu luam (in post) neaparat partea cuiva (intre timp insa forurile superioare s-au pronuntat, ok?) doar observam cata inversunare si cate alte lucruri ies la iveala pentru un demers cu „acoperire regulamentar-statutara”, pana la urma. Intre timp, facem trafic pe blogul tau. 🙂
    Alin, chiar, ce o fi rata de conversie? Se refera la schimbul valutar? :)))))))))

  6. Doru Panaitescu said,

    18 martie 2008 @ 11:25 am

    Forurile superioare s-au pronuntat, insa verdictul e un fel de „stai ca nu ne-am asteptat la asa ceva”. Fastaceala BRAT e insa alta poveste. Inversunare exista si o sa fie si mai mare de acum incolo, pentru ca deja incepem sa vorbim de bani, iar playerii din piata nu prea stau cu mainile in san cand e vorba de bani.

    Trafic pe blogul meu, heh, se bucura doar astia cu campaniile ecologice (vei leaderboardurile de sus):)

  7. Sorin said,

    18 martie 2008 @ 6:06 pm

    Pai apropos de asta… Nu se vad klumea….Si nu se transmite mesajul! 🙂
    Sau trebuie sa ghicim restul?

  8. Doru Panaitescu said,

    18 martie 2008 @ 6:19 pm

    Ca sa zic asa, am un bug de wordpress. In firefox se vad bine. Am pus cod chior de adserver in cod chior de wordpress. Nu sunt programator, ce sa mai zic..

  9. Gena said,

    16 iunie 2008 @ 3:54 pm

    Feminis.ro aduce un aer proaspat in lumea siteurilor feminine.Din pacate se aseamana pina la identificare cu TheKnot.Putina originalitate n-ar fi stricat!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu