Mi-ar placea sa existe undeva pe Internet un Wishlist in #cloud

Azi cautam o boxa fara fir pentru a putea asculta pe coclauri direct de la Ipod cand sunt departe de masina (in ultima vreme din ce in ce mai mult), asa ca am gasit trebusoara asta pe un magazin online romanesc: o boxa rezistenta la intemperii, ce poate fi tinuta la brau, atasata pe bicicleta etc.

Apoi mi-am adus aminte ca nu e prima mea prioritate, mai am si alte lucruri pe care trebuie sa dau banii inainte de boxa aia, care este un fel de semimoft. Mai am si la F64 o lista de chestii ce TREBUIE cumparate (stiti cum e cand ai un hobby – TREBUIE sa iti cumperi lucruri). Din fericire cei de la F64 au un modul de wishlist disponibil (puteti asadar vedea ce doresc sa imi cumpar de la ei), ceea ce ma bucura dar ma si sperie putin. Ma bucura pentru ca nu mai uit ce am de cumparat, dar ma si sperie pentru ca vizualizez totalul. Si imi mai place la F64 ca pot seta ca anumite produse din lista sa fie in regim privat.

Sigur, sunt si alte lucruri pe care vreau sa le achizitionez in orizontul apropiat, nu doar de la F64 sau de la magazinul online mentionat mai sus. Si de aici ideea din titlu: mi-ar placea sa existe o platforma in care sa pot scrie tot ce vreau sa-mi cumpar. Sigur, pot face o pagina statica aici pe blog, lucru de care ma voi ocupa de indata ce termin de scris articolul. Ce ii va lipsi insa acelei pagini este contextul social: nu m-ar deranja ca anumiti oameni (de exemplu prietenii apropiati de pe facebook – ca ai o setare acolo si poti sa alegi cine si ce sa vada in calitate de top-friend).

Un alt lucru care nu m-ar deranja absolut deloc ar fi imixtiunea pertinenta a soborului de magazine online care sa vina cu promotii, alternative, reduceri, pachete grupate pe baza wishlistului meu. Si cand spun wishlistul meu ma refer la cel al cosumatorului in general, nu doar pentru mine.

Saptamanile trecute vorbeam cu un client din sectorul cosmeticelor si al produselor de infrumusetare care doreste sa investasca destul de multi bani in comunicare online, dar cu cap. Si se gandea cu voce tare ca ar da lovitura cu un astfel de modul de wishlist pe piata cosmeticelor, mai ales ca au deja o baza de date impresionanta cu clienti, ori stiti ce recurenta buna e pe piata cosmeticelor. Va dati seama, pentru o fatuca de 20-24 de ani, cum ar fi sa aiba wishlist si sa-l vada prietenele ei de ziua ei? S-ar umple de cadouri potrivite! 🙂

Da, probabil sunt si consumatori care nu vor dori sa isi puna pe net lista de cumparaturi. Dar pentru anumite articole, de pilda pe mine nu m-ar deranja. Si cel mai intersant ar fi sa fie facuta chestia asta pe o platforma deja folosita de multi consumatori – gen Google, Facebook, poate Yahoo, Linkedin etc.

Stiti de astfel de sisteme de wishlist? Sau mai stiti magazine care au wishlist?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

2 Comments »

  1. Pyuric said,

    17 iunie 2015 @ 11:27 am

    Eu am o listă pe wishlistr.com/pyuric pe care o updatez la fiecare sfârșit de an și dau mai departe familiei / prietenilor înainte de Crăciun/onomastică/ziua de naștere (că tot le sărbătoresc pe toate deodată).
    Și mai am wishlistul de pe Amazon, și ăsta poate fi făcut public. Eu una pun acolo toate cărțile interesante peste care dau și, cam la juma de an, dau ditamai comanda cu toate.

  2. d.orin said,

    24 iunie 2015 @ 2:21 pm

    makemehappy.ro sau pe scurt mmh.ro
    scopul e putin diferit, sa iti faci un wishlist din care oamenii sa iti faca surpriza de ziua ta, dar cred ca se poate folosi si asa cum iti doresti.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu