Oameni care ma inspira: Marquese Scott (prezentat de Coca Cola)

Cand eram mic (a se citi pustan) dansam. Era si varsta, aveam si evergia, aveam si mobilitatea obtinuta prin activitatile fizice de atunci, totodata era perioada in care paleta de posibilitati de petrecere a timpului intr-un oras mic era imitata, nu erau telefoane mobile si Facebook. Eram siliti sa mergem la discoteca si sa cautam fete dragute care sa nu fie acre cu noi 🙂 Anii au trecut si am dansat din ce in ce mai rar, dar ast anu inseamna ca nu mai tresar cand vad cate o miscare pe care stiu ca o faeam si eu (da, nu par genul, dar faceam break dance, poate hilar vazut prin prisma unui profesionist, dar imi placea).

Astazi am dat peste Marquese Scott. Numele sau de scena este, cum altfel, „Nonstop”. Dupe ce ii veti privi miscarile veti intelege. M-a strabatut un fior de la primele miscari si mi-au adus aminte de tineretea mea zbuciumata cand ieseam pe faleza cu niste pantaloni grosi si bufanti pentru a putea sa ma arunc pe jos sa fac „elicoptere”.

Revenind in prezent insa, asistam la ceva mult mai interesant decat un dans extraordinar. Asistam la o mostra pura d emarketing digital modern: Digital Branded Content. Continutul creat in spatiul digital difera de la brand la brand. De la „sinistrii” care pun poze ciordite cu cafelute in fiecare dimineata pe contul oficial al brandului de mobila (sincer, singura legatura dintre mobila si cafea pe care o vad este doar riscul de a pune ceasca de cafea fierbinte pe marginea unei mobile sau pe o masa pentru a lasa un semn permanent acolo :D), pana la „meseriasii” care introduc asumat, dar fara sa deranjeze, produsul in cadrul unui pachet vizual dorit de public.

In acest caz, carcotasii ar putea sa afirme ca nenea ala bea prea des din sticla de Cola si ar fi putut sa faca acelasi dans si fara sponsor. De. Asa este. Teoretic se putea si fara. Practic insa, nu prea se putea. Nu prea se putea ca Marquese Scott sa stranga ditamai echipa de dans si sa faca acea filmare asa cum o vedeti voi mai jos si cum va inspira sa dansati mai mult. Coca Cola nu poate sa fie responsabila pentru intreaga sa cariera, sunt de acord cu asta. Ce poate Coca Cola sa faca este sa canalizeze acea energie si sa asigure un cadru prin care acest dansator de guma sa devina un lider inspirational pentru tinerii din ziua de azi care au uitat sa faca miscare.

Faptul ca o agentie de talia lui Defy Media s-a ocupat de asta face ca traficul de peste milion de vizualizari pe Youtube (probabil ajutat si de un buget de promovare) sa devina o parte integranta a spectacolului. Avem acum milionul* de oameni imbalsamati cu ideea de dans. Si da, o agentie de genul asta a stiut sa gaseasca artistul, sa-l acordeze la valorile brandului, sa faca filmarea de asa natura incat sa o faca pretabila de a da inconjurul lumii pe Facebook, Youtube si alte retele de socializare si sa obtina impact in audienta dorita de sponsor.

De la mine, numai respect.

Sursa: Adweek.com

Probabil ca vor trece ani pana cand agentiile din Romania vor reusi astfel de implementari. Si nu e vorba de Coca Cola aici, ci de faptul ca la noi putini indraznesc sa puna pe masa sponsorului un proiect rotund, cu potential mare de impact si cu o idee care iese din pluton. Sau poate stiti exemple asemanatoare de la noi, mi-ar placea sa-mi psuneti de ele…

* – milion este o emblema a reusitei, audienta reala fiind mai mica, acel milion fiind o masura a vizualizarilor si nu a vizitatorilor unici. Dar stati fara grija, milionul ala avanseaza.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

2 Comments »

  1. Popping Coaja said,

    1 iulie 2014 @ 7:13 pm

    Draga scriitor , documenteaza-te despre viata lui Marquesse Scott si ai sa vezi ca el era deja cunoscut inainte de a face acest filmulet cu Coca-Cola. Vorbiti si voi sa va aflati in treaba. Nici macar nu stii ce face acest om.

  2. Doru Panaitescu said,

    2 iulie 2014 @ 9:37 am

    Cristi, evident ca era cunoscut. Nu el a beneficiat de popularitatea Coca Cola ci invers. Vad ca mai mult tu vorbesti ca sa te afli in treaba. Mai citeste o data articolul, poate e nevoie, dar sunt intelegator.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu