Opel vs Fiat pe Softpedia

Castigator la puncte: Fiat. Nu, nu sunt in targetul niciunuia din modelele care se bat pe audiente in speta de fata: Fiat Linea, respectiv Opel Corsa (cred). Totusi, ambele reclame m-au atins in moduri extrem de diferite, pe acelasi site pe care il folosesc: Softpedia.com.

Fiat Linea are un mesaj simplu, cu un text link ok spre haios, amplasat in ultimul post din fiecare topic:

Aveti dreptate, dar ati auzit de motorul nou (120cp) pe care l-au pus pe Fiat Linea? Sincer, acum ma bate gandul mai mult ca oricand sa-i dau o sansa.

Ii dau sanse mari pentru un CTR bun, mai ales ca nu deranjeaza si ofera informatie despre produs, nu balarii aspirationale ca marea majoritate a reclamelor cu fete luminoase si situatii fericite, de familie.

In antiteza vine videostitialul de la Opel (nu va chinuiti sa il gasiti, va gaseste el pe voi, campania ruleaza run-of-network in reteaua ARBOInteractive). Unele site-uri din retea l-au scos de tot, altii nu.  Si rau au facut, atragand proteste si chiar antipatie nu doar pentru masina, ci pentru site in sine.

Pariul meu: pe cat ca buba vine de la agentie si nu de la client?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

4 Comments »

  1. Dan H said,

    15 aprilie 2008 @ 3:59 pm

    reclama la Opel ruleaza cu limitarii foarte mari de frecventa.
    Este un format non-standard, dar acceptabil pt ca e ff. rar (il vezi de ~5 ori/luna)

  2. Doru Panaitescu said,

    15 aprilie 2008 @ 4:17 pm

    Atunci cum iti explici ca reclama la Fiat Linea o vad zilnic pe softpedia si nu ma enerveaza deloc, ba chiar o vad si am o atitudine favorabila pentru produs?

    Ceea ce nu pot spune despre Opel. Ma grabesc atat de tare sa inchid, ca nici macar nu retin modelul. How’s that pentru raport de campanie – ce crezi ca ar spune un om de marketing (competent) cand il citeste?

  3. FuriaRossa said,

    8 iulie 2008 @ 3:28 pm

    Opel is good. Opel = fiability. Fiat = 0

  4. Doru Panaitescu said,

    8 iulie 2008 @ 3:32 pm

    Furia Rossa: Te referi la masini sau la reclama? Hai sa incercam sa ramanem la subiect.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu