Posturi interesante pentru specialistii în publicitate online

Am două anunțuri de făcut, rapid, că începe toamna și încep proiectele în digital media, se dezmorțesc și e păcat să nu vă reorientați spre niște angajatori faini, care vă merită. Așadar…

Digital Ad Ops Specialist [Cod AOBRDS]

Citez din anuntul publisherului, pe scurt:

Publisher local caută un om de AdOps part time, 2 ore/zi (freelancer ideal) care sa stie DFP (Doubleclick for Publishers) si sa se descurce bine cu campanii de tip affiliate si programmatic. Este important sa fie rapid la nivel de implementare campanii (msx 24 ore) si raportare lunara (primele 3 zile dupa inchiderea lunii).

Digital Ads Specialists – poziție multiplă [Cod DASSLD]

Citez din anuntul agenției, pe scurt:

Agentie de Digital Performance Ads cauta oameni, full time, juniori avansati sau seniori, pentru administrare si imbunatatire conturi de Adwords, FB Ads. Este important sa gandeasca rapid, flexibil, strategic si probusiness pentru cresterea performantelor conturilor clientilor. Oferim training pentru solutii mai avansate de promovare si un mediul de lucru chill.

Stiți ce aveți de făcut la doru at marketeer punct ro, precizand în subiectul emailului:
[BursaHR][x ani experiență în …][Cod …]

CV-urile trimise fără sintaxa de mai sus din subiect – [Bursa HR][…][…], fără precizarea postului sau cele care vizează toate posturile de mai sus nu vor fi luate în considerare. Așa cum am promis clientilor mei, îmi rezerv dreptul de a face o minimă triere a CV-urilor primite, așa că nu abuzați de bunătatea mea, trimițând CV-ul la fiecare anunț nou (dacă nu vă solicit eu în mod expres acest lucru). De asemenea, nu încercați să mă trageți de limbă privind identitatea angajatorului. Mulțumesc anticipat pentru înțelegere și pentru respectarea timpului meu dedicat procesării acestor aplicații!

Baftă la interviu, aștept berile dacă iese!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu