Serviciu de publicitate contextuala de la ARBOmedia

Dap, it’s up and running. Azi am avut conferinta de presa la Crowne Plaza. Ce m-a surprins a fost lipsa intrebarilor din sala. Cu mici exceptii evident, se stiu ei care:). Pentru cei ce nu stiu, comunicatul de presa aici.

Pariul meu este pe magazinele online. Unele m-au contactat dinainte chiar, de la aparitia zvonului pe bloguri dupa team-buildingul cu site-ownerii din reteaua ARBO de la Predeal.

Estimarea mea – 80% din incasari vor veni din zona asta. Si mai estimez ca din astia, 75% vor veni de la magazinele online de IT & staff.   

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

3 Comments »

  1. Vivi said,

    18 octombrie 2006 @ 8:24 pm

    V-as fi pus eu niste intrebari daca eram in sala. 🙂
    Poate a inteles lumea despre ce e vorba si le este atat de clar incat nu au nimic de intrebat.

  2. Core Target - Business blog with Bogdan Gavrila » EXCLUSIVE: Contextual advertising at ARBOmedia – Official launch said,

    19 octombrie 2006 @ 4:08 am

    […] I was invited today at Crowne Plaza for the official launch of ARBOcontext. A very interesting feed-back was provided by Calin Rotarus, Magda Zander and Doru Panaitescu – the contextual service is addressed to the small spenders and in countries like Poland or Czech Republic takes 6-7 % of the advertising market. […]

  3. doru said,

    19 octombrie 2006 @ 9:11 pm

    Vivi:
    Mi-ar placea sa imi adresezi cateva intrebari, mai ales ca la conferinta de presa, cu exceptia lui Bogdan Gavrila, restul jurnalistilor au tacut chitic.
    Pe timpuri, aveai bunul obicei acum ceva vreme sa faci interviuri.
    Ti l-ai schimbat? 🙂 Te astept oricand cu setul de intrebari pertinente:)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu