Sold out

Cursul de publicitate online este sold out cu cateva ore inainte de inchiderea perioadei de inscrieri anuntate. Avand in vedere numarul de locuri limitat, acestea s-au epuizat destul de rapid, ceea ce ma onoreaza.

Asa cum ziceam si in materialul de prezentare, la cerere putem organiza o „minireplica” pentru cei care au pierdut deja acest prim tren.

Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care au promovat acest curs, se pare ca e mai multa nevoie pe piata de aceste stagii de instruire decat ma asteptam.

Detalii in curand.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

7 Comments »

  1. Marketeer.ro - digital marketing pioneer » Curs deschis de publicitate online said,

    17 martie 2009 @ 4:29 pm

    […] Numarul locurilor este limitat, iar cursul va fi reluat (daca numarul de cereri o impune) in luna aprilie 2009. Momentan inscrierile la acest curs s-au terminat. Detalii aici. […]

  2. Barbu said,

    18 martie 2009 @ 8:10 am

    Doru, o observație: e nevoie de stagii de instruire de la *profesioniști* în domeniu. Sunt tone de training-uri ținute de traineri care n-au legătură cu materialul expunerii, și sunt și câteva exemple de businessmen de succes care țin colocvii fără a ști să comunice cu participanții. Sunt sigur că dacă dau nume îmi voi umple frigiderul de carne, așa că mai bine pun notița asta pentru cei ce vor să se instruiască: mergeți doar la cei confirmați atât în branșa predării, cât și în cea a subiectului expus.

  3. Doru Panaitescu said,

    18 martie 2009 @ 8:22 am

    Totusi exista si traineri profesionisti care stiu sa faca un training foarte bun, chiar daca nu au lucrat in bransa respectiva. Asta e meritul lor.

    Ce fac eu este un training specializat, punctul forte al acestuia fiind cantitatea mare de informatii si know-how proaspat, cu aplicabilitate directa. Asa ca sper ca si cursantii sa apeciez asta si sa imi ierte micile imperfectiuni, nu sunt Mr. Perfect Trainer. Dar ma straduiesc sa fiu macar.

    Am fost si eu la cateva trainiguri precum cele pe care le amintesti tu, din prima categorie: traineri pe banda care nu au legatura cu materialul expunerii. Piata ii va penaliza usor usor.

    Oricum, este mai bine sa mergi la un training decat sa nu te duci deloc. Chiar si la un training mai putin pretentios. Pe durata acestuia iti limpezesti niste notiuni si inveti niste metode, iti structurezi si iti fixezi niste cunostinte de care ai nevoie mai tarziu cand ajungi la birou si esti in fata „dusmanului”.

  4. writeman said,

    18 martie 2009 @ 9:48 am

    asteptam info exacte pentru aprilie

    r: ai mail

  5. Diana said,

    18 martie 2009 @ 1:35 pm

    Din pacate, am ajuns in statie cand trenul a plecat si acum ii fac cu mana. In mana tin batista mea alba, parfumata si plina de regrete ca l-am pierdut.
    Am participat la cursul de la Tempo, sunt unul dintre cursantii Cannes Lions si as vrea, te rog, daca mai tii vreun curs/prezentare/prelegere pe tema publicitatii online sa ma ai in vedere. Sunt un cursant ambitos si, de curand, foarte pasionat de publicitatea online. De cand mi s-au deschis ochii asupra noilor metode de promovare, tot ceea ce propun clientilor nostri este publicitatea online, ca metoda cost effective mai ales in situatia economica actuala.
    Multumesc,
    Diana Ichim

  6. education = future (curs deschis de publicitate online) « raluca goia’s blog said,

    20 martie 2009 @ 6:32 pm

    […] de asteptat, doar profii se numesc Doru Panaitescu si Alex Visa, experti in domeniul lor si excelenti pedagogi/ oratori. Postat in aiming for […]

  7. alice said,

    6 aprilie 2009 @ 12:08 am

    Buna, sunt foarte interesata de acest curs, am inteles ca se va relua in aprilie? sper ca nu e deja prea tarziu 🙁

    r: trainingul deja a avut loc. Ai pe email detalii referitoare la urmatoarele.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu