O noua editie a cursului de publicitate online

Pentru ca data trecuta nu a castigat nimeni invitatia, ridic acum stacheta la doua invitatii de participare la cursul deschis de publicitate online organizat saptamana viitoare la Bucuresti. Am tinut cont de feedback-ul vostru si am “compus” cinci intrebari mai usoare (si cu mai putine variante de raspuns). Raspundeti la cele cinci intrebari de tip grila de mai jos pentru a castiga una din cele doua invitatii (intrebarile sunt asemanatoare cu cele de la extemporalul pe care il primesc toti participantii la curs):

Intrebarile sunt de tip grila si pot avea mai multe raspunsuri corecte:

1. Ce este rata de bounce – bounce rate?

a) raportul dintre vizitatorii unui site si cei care au venit din cautari pe Google

b) raportul dintre vizitatorii unui site si cei care au cumparat ceva de pe site

c) raportul dintre vizitatorii unui site si cei care au vazut o singura pagina inainte de a parasi site-ul respectiv

d) raportul dintre vizitorii unui site si liderul din categorie

2. Ce reprezinta frecventa?

a) raportul dintre afisarile unui site si numarul de vizitatori unici contorizati intr-o perioada de timp

b) raportul dintre afisarile unei campanii si numarul de vizitatori unici care au vazut campania respectiva

c) numarul de vizite pe saptamana efectuate de vizitatorii unui site de pe IP-uri de Romania in raport cu cele din alte tari

d) niciuna din cele descrise mai sus

3. Ce tipuri de banner rectanglebox sunt conforme cu standardele IAB?

a) 720×300

b) 300×250

c) 336×280

d) 180×150

4. Dezavantajul servirii unui banner prin cod in cod este:

a) se poate evidentia care din adservere este mai rapid in livrarea bannerelor

b) pot exista diferente semnificative de contorizare

c) se poate evidentia duplicarea de audienta intre site-urile folosite in campanie

d) costul celui de-al doilea adserver (al clientului) este mai mare decat cel folosit de furnizor (site)

5. Standardizarea marimii in pixeli a bannerelor publicitate asigura:

a) obisnuirea consumatorilor cu anumite formate de publicitate pentru a le recunoaste mai usor

b) obtinerea unei rate de click de peste 1%

c) preturi mai bune la cumpararea de media online

d) niciuna din cele descrise mai sus

Trimiteti raspunsurile voastre la adresa doru at marketeer punct ro cu mentiunea concurs training pana pe data de 13 decembrie, ora 19.00. Castigatorul va fi tras la sorti din cei care au raspuns corect la toate cele cinci grile. Raspunsurile si castigatorul concursului vor fi anuntati pe blog in seara zilei de 13 decembrie. Nu va temeti sa distribuiti mai departe linkul catre acest concurs. Invitatia nu acopera cheltuielile suplimentare legate de cazare si transport (pentru participantii care nu sunt din Bucuresti)

Va reamintesc pe aceasta cale ca in luna decembrie 2009 si ianuarie 2010 organizez trei editii ale cursului intensiv de publicitate online, (doua intensive la Bucuresti si la Cluj si alte doua pentru avansati – la Bucuresti) despre care am scris mai pe larg pe site-ul dedicat.

Va multumesc si va urez succes!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

6 Comments »

  1. » Cursuri de publicitate online in decembrie 2009 si ianuarie 2010 Marketeer.ro - Curs deschis de publicitate online Blog Archive said,

    9 decembrie 2009 @ 10:45 am

    […] Avand in vedere numarul limitat de locuri, va recomand sa va inscrieti din timp. Pentru inscrieri puteti folosi formularul de inscriere de pe site (va rog sa mentionati in rubrica de observatii cursul pentru care va inscrieti). De asemenea, puteti participa la un concurs in urma caruia puteti primi una din cele doua invitatii la cursul intensiv de publicitate online din 15-16 decembrie 2009 din Bucuresti. Detalii aici. […]

  2. Barbu said,

    9 decembrie 2009 @ 11:46 am

    [raspunsuri moderate]

    r: trebuia sa le trimiti prin email – esti in cursa pentru cele doua invitatii

  3. Barbu said,

    9 decembrie 2009 @ 11:46 am

    P.S.: poate ar fi folosit moderarea comentariilor, pentru că data trecută m-am descurajat când am văzut celelalte răspunsuri.

    r: ti-am moderat raspunsul cu comentarii, oricum trebuia sa le dai prin email 🙂

  4. A.Faith said,

    9 decembrie 2009 @ 9:48 pm

    ţi-am trimis data trecută un email cu răspunsurile şi chiar dacă nu participam la concurs ( că n-aveam cum să ajung la curs, din păcate) mi-ar fi plăcut un răspuns cu privire la testul meu 😛 ca să ştiu dacă am acum vreo şansă de a câştiga sau nu…

    r: raspunsurile au fost postate prin later edit pe aceeasi pagina. poti verifica singurel ce ai gresit. Oricum premiul – invitatie de atunci nu s-a acordat, asa ca a fost reportat pentru editia curenta. Succes!

  5. A.Faith said,

    10 decembrie 2009 @ 12:44 am

    bun aşa :)) din 5 întrebări, n-am răspuns decât la una singură corect :)) foarte încurajant… totuşi, o să particip acum şi-o să mă documentez mai bine înainte să răspund.

    PS: în legătură cu dm-ul tău, am amânat-o pt că vreau să scriu pe blog despre..

  6. Dan said,

    15 decembrie 2009 @ 12:23 am

    Hmm…. ce m-am tepuit.

    Pe viitor sa explici mai clar ca sunt mai multe variante de raspuns la fiecare intrebare.

    Nu se intelegea chestia asta din prezentarea pe care ai facut-o concursului.

    Dar am prins-o pe aia cu bannerul. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu