Blogger oficial la Marketing 3.0 – Povestea unei acreditari

In anul 1994 „dadeam la facultate”. Eram din prima generatie care facea liceul fara uniforma obligatorie si prima generatie care scapase de UTC. Mai mult, aveam 4 ani avantaj in fata generatiilor care au apucat programa comunista in facultate, desi regimul comunist cazuse. In 1995 aflam de Philip Kotler, unul din cei mai titrati specialisti in marketing, iar cartea sa Managementul Marketingului era Biblia nu numai pentru noi, ci si pentru profesorii nostri: de la Iacob Catoiu, decanul Facultatii de Marketing pana la ultimul preparator din structura de cadre didactice a Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Cei patru P sunt doar un cliseu din intreaga opera stiintifica a lui Kotler. Gasiti pe Wikipedia un portret care comprima in doar doua pagini A4 cativa zeci bune de ani de munca ai acestui om, pe buna dreptate considerat intre primii patru oameni de marketing ai tuturor timpurilor, alaturi de Jack Welch, Bill Gates și Peter Drucker.

Cu aceasta incarcatura sentimentala, imi revine deosebita onoare de a va anunta ca am primit o veste inaltatoare: sunt acreditat la Marketing 3.0 ca blogger oficial al evenimentului, ceea ce inseamna ca in afara de participarea si livebloggingul de rigoare, am onoarea de a ii lua chiar lui Philip Kotler un interviu.

Marketing 3.0 este un eveniment extrem de important pentru industria de marketing si comunicare de la noi. Chiar daca nu-i la prima vizita in Romania (Kotler a mai fost in 2005 la Bucuresti), prezenta unui titan al stiintei marketingului modern este mai mult decat binevenita. Profit de ocazie sa va invit calduros sa participati la acest eveniment. Nu ca merg eu, dar este un eveniment care trebuie sa fie pe agenda oricarui specialist in marketing cu experienta.

Marketing 3.0 va avea loc la Ateneul Român în data de 1 iunie 2012 şi include două evenimente: “Marketing-ul prin valori” – sesiunea certificată din prima parte a zilei, inclusă în preţul biletului, urmată în după-amiaza aceleiaşi zile de “Creşterea valorii pentru acţionari” – sesiune exclusivistă adresată managementului de vârf, cu un tarif separat.

Mai am timp doua luni sa pregatesc lista de intrebari, dar apelez si la ajutorul vostru. Impreuna cu voi incerc sa creionez aici ghidul de interviu pentru unul din cele mai importante interviuri din cariera mea in marketing. Asadar, ce ati vrea sa aflam impreuna de la Philip Kotler?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

7 Comments »

  1. Robi, sa nu uiti de cele doua chestii | katai robi | kataisme said,

    9 aprilie 2012 @ 1:59 pm

    […] Doru Panaitescu, da da…tipu acela cu pozele cu păsări şi cu marketingul şi cu mămăliga va fi bloggeri […]

  2. Alin Vlad said,

    9 aprilie 2012 @ 3:29 pm

    Felicitari. Sunt foarte curios ce crede Kotler despre cresterea inbound marketing-ului din ultimii ani si importanta acestei ramuri asupra marketing-ului 3.0. 🙂

  3. Doru Panaitescu, blogger acreditat la Marketing 3.0 – training sustinut de Philip Kotler | refresh.ro said,

    9 aprilie 2012 @ 3:45 pm

    […] Doru are mai multe surprize pregatite pentru cititorii sai, prima dintre acestea facand parte dintr-un interviu pe care i-l va acorda Philip Kotler, interviu ale carui intrebari vor fi stranse de la cititorii sai. Mai multe detalii la Doru pe blog. […]

  4. Titus said,

    9 aprilie 2012 @ 3:45 pm

    Felicitări, ne vedem p-acolo. Pe mine mă intereseaza ce o să influențeze decizia de cumpărare/adeziune/vot/ambassadorship în 2022 vs. 2012. Și nu vreau un răspuns doar legat de online.

  5. Titus said,

    9 aprilie 2012 @ 3:46 pm

    p.s. e foarte, foarte tare că te-ai acreditat!

  6. edyzai said,

    9 aprilie 2012 @ 3:55 pm

    Noi aventuri si noi descoperiri!

  7. Marketeer.ro – digital marketing pioneer » Marketing 3.0 – vanzari cu reducere pentru cititori fideli said,

    20 aprilie 2012 @ 7:38 am

    […] sunt blogger oficial la Marketing 3.0 stiti deja. Ca o sa am privilegiul de a-i lua lui Philip Kotler un interviu iarasi […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu