Keyword targeting by Boom

Boom lanseaza keyword targeting, evident cu model de cost CPC – chiar si pentru display. Asa cum bine observa Vivi, o optiune excelenta pentru agentiile cu inclinatie spre nisa si eficienta care a trecut cam repede neobservata. Normal, discountul si rebate-ul primeaza, nu?

Mi se pare o optiune buna in special pentru advertiserii din long tail, care vand anumite produse si servicii pentru care vizeaza oameni pe car ein mod normal nu ii pot extrage din marea masa a audientei unui site generalist de exemplu. Intrebarea este cat de repede o sa priceapa agentia si cat o sa ii ia sa il convinga pe clientul doritor de outdoor in Otopeni si de mash-uri pe Magheru si la Unirea ca poate gasi oamenii care cauta exact produsul lor prin targ?

Oricum, pana ca Boom sa ii ajunga din urma pe Tacoda cu targetingul comportamental sau bazat pe keywords mai dureaza, dar macar se straduiesc.

Sincer, m-am cam saturat de publisheri care vand povesti, si pe alea dupa ureche. Salut in acest sens initiativa BRAT de a organiza un seminar de mediaplanning in perioada 16-20 iunie la Bucuresti. Ar trebui ca sala aia sa geama de oameni. Ma insel? Si asteptam cu sufletul la gura datele socio-demografice, ca deja ma suna oamenii sa ma intrebe ce lanseaza BRAT si care e diferenta intre datele astea si SNA 🙂

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

2 Comments »

  1. Stiri despre publicitate online in Romania » Blog Archive » Boom.ro adauga targetare pe cuvinte said,

    12 iunie 2008 @ 9:45 pm

    […] [update] A mai scris despre asta Doru Panaitescu. […]

  2. Boom va oferi publicitate online targetata pe cuvinte pentru site-urile din portofoliu | Informatorul va informeaza said,

    23 mai 2010 @ 11:21 am

    […] Potrivit lui Doru Panaitescu, publicitatea targetata pe cuvinte pare o optiune buna in special pentru advertiserii care vand anumite produse si servicii pentru care vizeaza oameni pe care in mod normal nu ii pot extrage din marea masa a audientei unui site generalist. “Intrebarea este cat de repede o sa priceapa agentia si cat o sa ii ia sa il convinga pe clientul doritor de outdoor in Otopeni si de mash-uri pe Magheru si la Unirea ca poate gasi oamenii care cauta exact produsul lor prin targ?”, scrie acesta pe blogul sau. […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu