Quickies de prin online
– Yahoo! si-a gasit community manager in persoana lui Bobby Voicu. Si eu cautam de zor acum cateva luni om pentru pozitia asta, dar printr-o combinatie ciudata (o mare firma de research online ma contactat sa gasesc eu om pentru Yahoo Romania). Se pare ca Yahoo nu si-a pus baza in ei. Via Victor Kapra.
– Radu Ionescu este singurul om din lista de feeduri care mai scrie de weekenduri. Credeam ca sunt singurul care face vinerita weekend de weekend
– Twitter.com a trecut de milionul de useri, iar primele 40 de orase ale lumii au doar ~17% din useri. Exemplu clasic de long tail, in schimb sumele vehiculate pentru valoarea acestei platforme de microblogging variaza mai rau decat salariul Escai
– Ionut Oprea revine cu o mica analiza la analiza, inventand (zice el) indicatorul clickio, „in premiera pe clickio.ro”. Cam bizara exprimarea. Noi ii zicem page views per user, asa ii zice si Alexa.com. o observatie am la analiza lui Ionut: procentul mare de la Neogen are dispersie: unele serviciigen noi2.ro au „pageviews per user” mare, altele mic. Media poate parea buna, dar daca eliminam noi2, indicatorul asta e la padure pentru neogen.ro. Cred ca cel mai bine pentru un publisher ar fi sa compare acest indicator cu indicatorii site-urilor din categorie.
– Cristi Manafu publica rezultatele Blog Marketing Survey. Ma surprind oarecum cateva cifre de acolo. 441 de bloggeri din zecile de mii estimate nu sunt chiar reprezentativi, cred ca survey-ul a fost promovat pe canale proprii, nefacandu-se nici un fel de esantionare sau o alta metoda de asigurare a reprezentativitatii statistice. Procentele mari de bloggeri care vor sa isi vanda spatiile de pe bloguri, ca si procentul mare de bloggeri care vand butoane cu pret fix si nu la CPM situeaza, in opinia mea, blogvertisingul la stadiul de „inca suntem haiduci”. Mai asteptam.





Mihai Nasaudean Blog» Blog Archive » Yahoo! Bobby Voicu e Community Manager la Yahoo! said,
5 mai 2008 @ 11:43 pm
[…] asta au mai scris: Pyuric, Victor Kapra, Manafu, Vladimir, eCostin, Doru Panaitescu, Zoso, si… […]
cm said,
6 mai 2008 @ 6:50 am
BMS e un survey simplu, fara esantioane si reprezentativitate asumata. Totusi 441 de raspunsuri decat nimic sunt bune la ceva, nu?
Doru Panaitescu said,
6 mai 2008 @ 8:37 am
Initiativa e foarte buna. Concluziile care se pot trage insa din cifre pot avea stigmatul nereprezentativitatii. Daca 60% din bloggeri nu vor sa le vanda o agentie specializata spatiile publicitare, pentru mine asta inseamna doua lucruri:
– calitativ: bloggerii inca nu au uzanta pietei de publicitare, inca isi cheltuiesc resurse pentru a-si vinde cat mai bine copilul (asta se intampla acum trei-patru ani si cu site-urile de continut, nimic nou sub soare)
– cantitativ: e posibil ca realitatea sa fie alta: poate 60% din bloggeri sa vrea o agentie specializata sa se ocupe de vanzarea spatiilor, dar in survey lucrurile sa arate pe dos.
E mai clar ce voiam sa subliniez acum?
Mihai said,
6 mai 2008 @ 11:45 am
Ce zice Bobby Voicu despre noul job la Yahoo, in DailyBusiness
Ionut Oprea said,
6 mai 2008 @ 4:37 pm
Doru, ai citit in MARE graba. Era vorba de vizite per unic, cu totul altceva. Evident ca pageviews per user stim cu totii ce inseamna, insa eu vorbeam de indicatorul vizite per unic, adica un semn al frecventei medii cu care eu, de exemplu, as intra eu pe blogul tau in decurs de o luna. Una e sa fac multe afisari intr-o vizita si alta e sa fac multe vizite intr-o luna.
Tu pe cine ai (fi) propus pt Yahoo?:)
Doru Panaitescu said,
7 mai 2008 @ 8:12 am
Corect. Oricum, e important si numarul de afisari pe unic, si numarul de vizite pe unic. Faptul ca intru des pe convertor.ro sa imi calculez un echivalent de lei in euro nu ma face un captiv. Cu alte cuvinte pot avea un numar mare de vizite pe unic, dar un grad redus de utilizare a site-ului.
Aveam mai multe variante, dar pana am tras eu de oameni a iesit Bobby castigator 🙂
Ionut Oprea said,
8 mai 2008 @ 7:57 am
Atunci corecteaza si tu in mai sus in articol, ca asa e frumos. 🙂