Training de publicitate online – editia de octombrie cu concurs inclus

Dragii mei, va va reamintesc aici pe blog ca saptamana viitoare am o noua editie a cursului de publicitate online. Aceleasi module dar actualizate, aceeasi sala numai buna de cursuri pentru grupe de pana in 15 participanti, aceeasi mancare buna de la Smart Food Catering. Aceleasi posibilitati de networking, aceleasi siretlicuri pe care le aflati de la un om vechi din piata, cu mai mult de zece ani experienta in digital si cu peste mia de mediaplanuri facute pentru tot soiul de servicii, produse, branduri etc.

Ce e nou la aceasta noua editie: este o editie focusata pe perspectiva agentiilor de publicitate, media, interactive, comunicare, sau PR: cum ar trebui sa obtina bugete mai mari de la clientii lor si cum ar trebui sa investeasca mai eficient in publicitatea online. In acest sens am si o reducere supriza pentru reprezentantii agentiilor de orice fel (primesc procentul de reducere numai la solicitarea in scris). Oferta este valabila si pentru oamenii din agentii care doresc sa faca acest curs pe cont propriu.

Si tot pentru voi ofer un loc-fotoliu (prin concurs), numai pentru cei care lucreaza intr-o agentie: pentru a participa gratuit la acest training trebuie sa raspundeti la trei intrebari:

1. Care este procentul banilor de publicitate online din total investitii in publicitate online pe care il cheltuiti cu Facebook, Google, Yahoo si alte entitati straine din total buget in agentia in care lucrati? Ma intereseaza sa vad cat de mare este pondererea cumpararii de inventory strain versus inventory romanesc, de la jucatori locali.

2. Ce indicatori de masurare folositi pentru masurarea eficientei campaniilor online pe care le derulati? O simpla enumerare este suficienta.

3. Care este industria care cheltuieste cei mai multi bani prin agentia voastra (dintre clientii vostri)? Nu ma intereseaza numele clientului, vreau sa vad care este eterogenitatea la nivel de piata.

Asadar, trei raspunsuri simple si puteti veni la mine la curs. Raspunsurile la intrebari trebuie postate pe wall-ul propriu, cu un cc la mine (daca nu stiti sa ma puneti in copie pe Facebook imi puteti da si un link pe email, promit ca ne facem prieteni mintenas). Castigatorul va fi ales vineri dimineata la ora 10.00. Grabiti-va sa va inscrieti la concurs!

Succes!

Inchei si va las cu cateva testimoniale proaspete de la ultmele valuri de cursanti care au absolvit cursul meu (cu testare finala cu tot):

Un training foarte util si apreciat de echipa de vanzari de publicitate online si de catre cei care folosesc informatiile pentru dezvoltarea de produse sau campanii de marketing. Intrebati despre cum li s-a parut cursul, participantii din echipa noastra au avut numai cuvinte de lauda: foarte interesant, placut, cu aplicabilitate imediata, concret, interactiv, fun… Doru i-a cucerit atat prin talentul sau de speaker si trainer, cat si prin calitatea informatiei pe care a pus-o la dispozitie in studiile de caz.” – Daniel Dragomir, Administrator, Acasa.ro

„De-a lungul timpului am participat in calitate de cursant la mai multe traininguri sustinute de Doru Panaitescu. Amintesc aici cursul din 2007 din cadrul Vreau sa fac marketing online si cursul intensiv din 2009 organizat de Doru. De fiecare data informatiile prezentate au fost valoroase si de actualitate – atat teoria, cat si studiile de caz si si aplicatiile practice. In plus, am interactionat cu Doru si cu trainingurile lui si in calitate de organizator al unor cursuri de publicitate online la trafic.ro. Feedbackul primit de la clientii trafic.ro referitor trainingurile sustinute de Doru a fost unul foarte bun asa ca ne gandim sa repetam experienta si pe viitor.” Bogdan Aron, Trafic.ro

“Am participat la cursul de online advertising ca debutant in domeniu. Modalitatea in care cursul a fost structurat si prezentat, m-a ajutat insa sa descopar o noua lume noua, plina de noi oportunitati. Cu siguranta abordarea mea online este diferita dupa cele doua zile petrecute impreuna. Multumesc Doru!” Sabin Gilceava, Trainer, Trend Consult

“Este un curs ce imbina eficient  teoria cu practica, Doru prezentand pe parcursul cursului exemple practice extrem de relevante, ce te fac sa intelegi partea teoretica. Cursul se desfasoara intr-o atmosfera destinsa si relaxata, iar la final realizezi ca a fost extrem de utila participarea . Recomand  cursul cu incredere si caldura tuturor celor interesati de online advertising.” Georgiana Sandu, BCR

“Cursurile lui Doru Panaitescu sunt un must-have pentru absolut orice persoana care lucreaza in online, fie ca este vanzator sau cumparator independent de publicitate, om de marketing sau PR, reprezentant al unei regii sau pur si simplu pasionat de advertising online. Faptul ca in curs se prezinta studii de caz locale si internationale cu diverse rezultate – asa nu, asa da – este o adevarata mana cereasca. Indiferent de care parte a baricadei publicitatii online te afli, know-how-ul acumulat in cadrul celor doua zile de curs va ajuta orice publicitar sa-si eficientizeze procesele si campaniile. Recomand cu tarie cursurile lui Doru!” Lorand R. Minyo, Senior Partner, (INC)3

Inainte de a ajunge la cursurile lui Doru, aveam o oarecare teama fata de mediul online, dar mai ales in calitate de client, fata de agentiile insarcinate in a-mi presenta proiecte pentru promovarea in acest mediu. Aveam impresia ca or sa imi “vanda” lucruri irelevante, iar eu nici macar nu o sa imi dau seama.

“Dupa doua zile in care am primit o multime de informatii intr-un mediu extrem de familial dar totusi profesionist, am fost mult mai increzatoare pe mine in relatia mea cu online-ul. Acum stiu in functie de target-ul campaniei, ce solutii online sa aleg, la ce intensitate si mai ales sub ce forma. Astfel in doar doua zile, Doru nu mi-a aratat doar mecanismul de functionare a advertisingul-ui online ci m-a ajutat prin aceste cunostinte sa devin un om mult mai increzator, hotarat si curajos din punct de vedere profesional. Multumesc.” Ileana Net, Austria.info

 

 

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu