Un joc interesant cu menu-customization de la Rexona

Meniurile a trei site-uri de cutarget feminin din reteaua Internetcorp (Kudika, Garbo si Envy) au fost imbunatatite cu un buton “Joaca-te cu Rexona”, via Vlad Popa.

O intitiativa laudabila care misca macar putin din bugetul unui brand din zona Beauty&Care dinspre TV in online.

O singura intrebare pentru Vlad: daca overlayerul se activeaza la click, de ce se mai inchide singur dupa un delta t?

Just my 2 cents.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

2 Comments »

  1. Vlad Popa said,

    3 octombrie 2007 @ 6:03 pm

    La inceput banner-ul era gandit fara buton de inchidere si atunci trebuia sa se inchida automat. Ulterior am vazut ca era cam mult timp si am introdus si butonul de close.
    Fiind un format peste pagina, cred ca este mai bine sa se inchida singur, mai ales ca scuteste un click.

  2. Doru Panaitescu said,

    3 octombrie 2007 @ 6:22 pm

    Mda, eu i-as fi scos timerul. Si oricum, fara buton iti enervezi rau de tot userii, cat de Rexona ar fi clientul. Si stiu la Mihai tine destul de mult la ai sai.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu