Viralisti in Romania

De curand fac pentru un mic client de-al meu un screening (pot sa zic asa?) in vederea realizarii unui videoclip cu potential viral (stiti ca nu orice trompeta in format flv urcata pe YouTube este viral). Din calculele si cercetarile mele am descoperit urmatoarele organziatii care s-ar ocupa de conceperea si productia de videoclipuri virale in Romania:

[ordinea este absolut aleatoare, nu dati cu parul, am selectat o scurta lista de agentii specializate in marketing viral]

– Kinecto

– Webstyler

– Rabbit (specializata in virale)

– Fatcat (specializata in virale)

– Lowe PR

– Metromind

– MB Dragan

– Kondiment

– The Adgency

– iBuzz (parte din iLeo)

Adaugate ulterior:

– Happyfish

Mai stiti si altele? SI daca da, recomandati? (eventual cu lucrari din categoria outstanding or higher). Lista poate suferi imbunatatiri, astept sugestii aici in comentarii sau pe email (daca preferati anonimatul).

In final, va las cu doua virale care mi-au atras atentia in ultima saptamana, unul din .de si unul din .ro (care chiar m-au amuzat):

internationalul de la Microsoft:

si localul de la Ilink:

Pareri?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

3 Comments »

  1. Sergiu Biriș said,

    6 octombrie 2009 @ 8:54 pm

    HappyFish fac productie video si pentru altii, nu doar pt. ei 🙂

    r: da, stiam, merci de atentionare. am stat in dubii daca sa ii pun, nu eram convins ca sunt full service sau fac doar partea de productie.

  2. Costin said,

    9 octombrie 2009 @ 10:19 pm

    celor de la ilink le-a trebuit 1:40 ca sa imi spuna ce? pt mai multa autenticitate puteau sa apeleze la un personaj real, nu un actor (semi)profesionist. inca suntem departe, dar invatam incet, incet

  3. online said,

    3 noiembrie 2009 @ 8:52 am

    Webstyler este praf pe partea de virale, cat si scripting, singura “calitate” este designul.

    r: poti sa argumentezi sau e doar o vorba pe un blog? Vorbesti in calitate de client, agentie, fost angajat? Zi-ne mai mult

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu