Training de publicitate online

Cursul de publicitate online contine 16 module si poate fi facut cu o frecventa de la unul la patru module pe saptamana. In mod exceptional se pot face si mai des, dar nu este recomandat. Trainingul incepe cu un test de evaluare individual (scris) si se termina cu o tema individuala completata cu un test final, care contine si un test grila.

Modulele de training includ studii de caz de pe piata autohtona, cat si de pe pietele internationale, iar cursurile sunt inchise si personalizabile. Din tematicile modulelor enumar, printre altele (fara a se limita la acestea):

– introducere in publicitatea online

– situatia pietei de advertising online

– introducere in online branding

– echivalenta parametrilor media

– planificare media online

– marketing viral

– campanii cross media

– prezentare Google Ads si alte solutii contextuale

– minisite-ul

– proiecte Beyond-the-banner

– de la brief la mediaplan (aplicatie practica)

– Web 2.0 si ramuri ale marketingului digital

– optimizarea alocarii bugetului de publicitate online / optimizarea incarcarii de publicitate etc.

Ultimul curs este adaptat nevoilor diferite si obiectivelor diferite – in functie de „baricada”.

Cele 16 cursuri dureaza intre 2 si 4 ore (fiecare), timp ajustabil in functie de disponibilitatea echipei care beneficiaza de training. Pentru clientii care doresc o comprimare in timp a predarii cursului, modulele pot fi comasate la maxim doua pe zi.

Cursul este practic un tot unitar, care prezinta in mod comprehensiv esichierul publicitatii online romanesti dar fara a se limita la Romania, cu aplicabilitate directa pentru pozitia pe piata a clientului care beneficiaza de curs.

Pretul cursului variaza in functie de numarul de sedinte si de numarul de participanti. Pentru o prezentare completa si detaliata a modulelor, precum si pentru o cotatie exacta va rog sa ma contactati direct la doru at marketeer dot ro.

Prntre clientii care au beneficiat pana acum de aceste cursuri se numara:

clienti de publicitate (Pagini Aurii, Lindab Romania, Asociatia Recolamp, Rompetrol, LG, Coca Cola, Porsche Inter Auto Romania, Kaspersky, Love Plus)

publisheri online (Hotnews, Clubafaceri, Sanoma Hearst, Gazeta Sporturilor, Mirabilis Media, Inform Media, Realitatea Catavencu, Acasa Media, Sentimente.ro, Zile si Nopti, Imedia)

regii de vanzari (Splendid Interactive, Netbridge)

agentii de media si publicitate (Cogep, Initiative Media, Media Today, United Media, Spoon Media)

Puteti citi aici cateva testimoniale ale acestor clienti.

Urmatorul curs deschis de publicitate online va fi organizat in ianuarie 2011.