Arbomedia Interactive MediaKit

Citesc cu intarziere ultimul newsletter ARBOmedia Online Flash, proiect de care inca sunt putin legat sentimental (desi se face anul de cand am plecat de acolo).

O nota buna pentru curajul de a introduce pe piata o oferta indrazneata care vinde reach (care la colegii din Cehia si Polonia este de ani de zile standard prin ofertarea reachului mare oferit de majoritatea retelelor).

O nota mai mica insa la prezentare: formatul trambitat ca fiind in premiera nu e practic nimic nou, si in vreme ce industria prin IAB se apuca de reguli care infiereaza overlayerele si interstitialele, ARBOmedia se apuca sa le scoata la rampa. Imi e teama de acei clienti needucati care vor fi tentati de aceasta oferta cu discounturi scrise mari cu galben ca la Domo/Altex/Flanco/Emag :D. Si de eventualul lor esec in a intra cu dreptul in comunicarea online.

De asemenea salut initiativa kitului interactiv. Care mi se pare complicat, explicat insuficient sau greu de folosit. Sau toate la un loc :D.  Sa trecem de perioada de beta si sa il vedem la treaba. Si zic asta in calitate de viitor lucrangiu pe zona de planning pentru unul-doi-trei clienti pe care ii voi consilia pentru adspendul in online advertising in 2008.

O nota buna insa si pentru stilul de prezentare a iteratiei de evenimente care au modelat aspectul pietei online in 2008.O voi comenta intr-una din ziele de vacanta ce urmeaza, cu notele mele personale fireste.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu