Dupa Raiffeisen, inca un „road block” mai schiop oleaca, de la ABN

Da, puteti vedea dumneavoastra mai jos. Probabil ruleaza de ceva vreme, dar dupa cum stiti site-ul nu e chiar printre preferintele sau bookmarkurile mele :D.
Este exemplul e jos „road block” sau nu? Doua importante si evidente remarci:

– nu e chiar tactical block pentru ca rectangle-ul de jos e cu alt produs decat celelalte doua formate.

– pentru ca stim cu totii ca ABN are un model de achizitie de spatii online non-CPM, cred ca e o campanie care umple spatiile nevandute in reteaua Internetcorp. Oricum, impactul e aproape de cel al campaniei Raiffeisen.

– Daca dati de mai multe ori refresh, puteti vedea si pe pozitia rectangle un banenr care promoveaza tot creditul imobiliar.  Doar ca nu am reusit sa prind deloc cele trei pozitii blocate de aceeasi campanie. Verdictul final: nu e „road block”. Alte pareri?
ABN pe garbo, e tactical block sau nu?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

6 Comments »

  1. Gabi Boaca said,

    4 octombrie 2007 @ 12:00 am

    Clar ca nu e tactical block atata timp cat mesajele bannerelor sunt diferite… Probabil ca Internet Corp a decis sa intre in hora ABN (daca nu era deja) alaturi de alte regii din piata, printre care si Boom…

  2. Bogdan Gavrila said,

    4 octombrie 2007 @ 7:22 am

    Pe mine m-a prins pe un site care avea leaderboard si sky.
    Oricum ABN este mai creativ decat Raiffeisen.

  3. Doru Panaitescu said,

    4 octombrie 2007 @ 9:24 am

    Asta e o discutie lunga… Ce inseamna creativ de fapt? Din punctul meu de vedere ABN e anuntator mai mare pentru ca a cumparat mult mai mult spatiu online. Probabil asta cantareste in aprecierea subiectiva a creativittii. Doar stii ca repetitia e mama succesului in publicitate, bani sa fie de spatii, ca mesajul uneori nici nu mai contreaza…

  4. Vlad Popa said,

    4 octombrie 2007 @ 10:56 am

    Nu e tactical block. ABN ruleaza de mult si la noi. Cred ca cel mai important castig pentru ABN este faptul ca sunt retinuti te toti utilizatorii: banca cu verde care apare mereu.

  5. Doru Panaitescu said,

    4 octombrie 2007 @ 11:30 am

    Normal, pentru ca a avut si in 2006 si cred ca si in 2007 cel mai mare SOV dintre toate bancile, daca numaram afisarile si nu bugetul.

  6. Vlad Popa said,

    5 octombrie 2007 @ 9:10 am

    Si bugetul este foarte mare, cred ca cel mai mare, mai ales ca are campanii aproape permanente. In plus a mers si pe link-uri text.
    Sunt printre primii care fac pe online campanii de produs, nu de imagine.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu