Marketing Innovation Forum

S-a intamplat ieri la Marriott. Pentru prima data de cand lucrez la ARBOmedia am avut o senzatie idilica legata de fenomenul online – dealtfel un medu puternic concurential:

Agentii, regii de publicitate si furnizori impartasind acelasi ideal. Publicitatea online prezentata ca un concept de media clasic. Agentii de publicitate si de media constiente de consumul de media online net superior altor medii, si la fel de constiente de gap-ul dintre consumul media online si bugetele media online, gap ce trebuie sa se diminueze. Orlando a avut o prezentare la care nu cred ca puteam sa pun mai mult de doua trei virgule. Fara sa exagerez, cred ca as fi facut o prezentare identica, nu cred ca ar mai fi fost prea multe lucruri esentiale de adaugat. Pe total, mesajul vorbitorilor la Marketing Innovation Forum a fost foarte clar: publicitatea online este o forta pe piata media, nu mai poate fi ignorata, iar urechile ciulite din sala demonstreaza interesul.

Am avut o stare idilico-euforica. Sper sa nu-mi treaca prea repede. Sa nu uit de prezentarea lui Dan Balotescu. Spontana, spontana si iar spontana (pe aceeasi lungime de unda cu abordara mea la astfel de prezentari – si eu le termin tot cu un sfert de ora inainte – deh, apucaturi de student), dar cu acelasi mesaj, endorsat si de prezentarea in aceeasi lumina a proiectului online din cadrul BRAT.

O mica remarca: una din cifrele de notat de acolo: share-ul de online va fi 10% din adspendul din UK. Asta nu e nou. Era prin raportul Zenith Optimedia daca nu ma insel. Ce trebuie sa luam in calcul este implinirea a zece ani de masurat pe aceasta piata. Care arata ca un share bun este consecinta masurarii si implicit a transparentei pietei. Atat pe dimineata asta, va las cu avioanele care continua sa ciobeasca Manhattanul (vezi cnn, hotnews).  

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Un comentariu »

  1. Cristi Parvan said,

    12 octombrie 2006 @ 2:31 pm

    desi nu esti singurul care le vede despartite, o corectura trebuie facuta: de fapt raportul este ZentithOptimedia :).

    cat despre “idilico-euforica” da, incep sa fie clare lucruri de baza: online-ul nu-i ca ofline-ul, onlineul nu poate fi ignorat, exista media online etc. Dar “urechiule ciulite” or demonstra interesul dar in acelasi timp e un semn de imaturitate a industriei. Cat timp asteptam “sa se faca ceva”, “sa ne explice cineva”, “sa ne spuna cineva” etc vorbim de viitor. O industrie matura ar fi insemnat intrebari, probleme punctuale, opinii, stiri.

    Oricum “motoarele’s pornite” iar directia e buna.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu