Workshop Hotnews reloaded
Saptamana trecuta Bigger Group si Spoon Advertising (comasati :D) au fost beneficiarii „caravanei” workshopurilor Hotnews, iar saptamana aceasta este randul agentiei Next.
Ma bucura sa stiu ca piata de publicitate face o infuzie de Internet, binevenita inainte de dezlantuirea puhoaielor de comenzi si campanii din toamna. Dupa saptamana viitoare seria de workshopuri intra intr-o mica vacanta, in mare parte datorata perioadei de concedii din agentii, dupa care vor mai fi cateva agentii care au reportat „infuzia” pentru prima parte a lui septembrie.
Nu uitati: avem 26 de milioane de euro cheltuiti online in Romania (sursa: Romcard), avem 3,9 milioane consumatori saptamanali de Internet (sursa: Brat/SATI), avem o piata de TV in inflatie permanenta de cativa ani, avem un inventory vandut pe Internet in proportie de 10-15%. Estimeaza cineva mutari masive de bugete (dinspre TV/print spre Internet) in aceasta toamna datorita aparitiei datelor in Sesame? Eu da.




