Armada Advertising semneaza o campanie controversata pentru Secom Romania: Uraste.ro

Veti fi socati sa aflati ca uneori, pentru a vinde, poti sa lasi acasa bunul simt si respectul de sine, respectul de semeni sau respectul pentru cei suferinzi. Un documentar de pe Discovery arata deunazi ca sunt specii de maimute care reusesc sa faca abstractie de foame si au grija intr-un context social si de membrii clanului lor atinsi de invaliditate. Da, viata in jungla e grea, iar unele specii de maimute, cu niscaiva cap pe umeri, realizeaza ca semenii lor mai putin norocosi la intalnirile cu vreo pantera sau vreun crocodil pot sa primeasca ajutor de la „societatea maimutareasca”, chiar daca au fost schiloditi si cel putin teoretic nu mai pot aduce hrana la gura pesterii. Acest sentiment de ajutorare a celor neputinciosi, cotat drept exclusiv sentiment uman, apare (si nu razlet) la specii teoretic mai putin evoluate decat Homo Sapiens Sapiens, dandu-ne de furca cu privire la cine a muncit mai mult in coproductia Darwin/Dumnezeu de a realiza o faptura umana.

Si ma bucur tare mult sa vad lucruri frumoase la televizor. Pana dau peste asa ceva:

Reclama asta la produsele Secom ne indeamna sa intram pe www.uraste.ro, un site unde aflam ca luand pastila magica am scapat de aceste boli grave precum autismul si Alzhaimer.

Am aflat de campania asta din TOTB, via Simona Tache. Reclama de mai sus, impreuna cu landing-page-ul dedicat si care este un simplu WordPress decent configurat, a reusit sa imi starneasca alese sentimente de dezgust, dispret si lehamite. In general evit sa comentez pe marginea unor reclame prost facute, dar aici nu mai este vorba de o implementare defectuoasa. Este vorba de lipsa de bun simt fata de societate, fata de semenii tai si fata de tine ca „specialist in edvartaizing”. Nu asta este industria pe care ne chinuim sa o crestem de atatia ani. O industrie populata cu specimene care inverseaza (prin propriul comportament) scala evolutiei intre ei insisi si maimutele descrise mai sus, care par sa ne innobileze stand cu noi pe aceeasi planeta.

Site-ul este semnat de Armada Advertising, o agentie fara site al carei domeniu „www.armadamkt.ro” redirecteaza in www.propaganda.ro – alta agentie cu pretentii la premii peste premii, dar care are un site in constructie. Hellouu, e 2012 deja, baieti! Curios lucru ca o agentie fara site semneaza aceasta campanie, mai ales ca, sapand dupa domeniul lor (sapatura a fost pe Google si a fost de buna credinta), am gasit o treaba de toata isprava: o deschidere de insolventa, cu data recenta – 3 octombrie 2012, adica mai putin de o saptamana. Chiar asa de putini bani aveti in cont de ajungeti sa faceti astfel de reclame??

Le-am scris si eu cateva randuri in rubrica de mesaje de pe site (si ma astept ca mesajul meu sa nu treaca mesajul de moderare, asa ca il reproduc aici, unde singurul care poate modera este… mois):
„Aceasta reclama, respectiv site-ul de promovare nu este decat o bataie de joc la adresa celor care chiar lupta cu aceste boli.

Pana sa va fie suficient de rusine incat sa va cereti scuze pentru aceasta campanie jalnica, voi lua atitudine fata de acest demers demagogic. Nu faceti bine cu aceasta campanie, ci mai mult rau. Nu lor, celor ce poate au nevoie de medicamente, ci voua, ca va omorati afacerea prin astfel de mijloace.

E greu sa ganditi dincolo de Profit& Loss sheet? Mie nu. Si nici altor consumatori. Aveau o vorba cei de la Parazitii: de banii stransi din vanzarea acestor medicamente sa va luati lumanari si pastile. Poate si mesajul meu va pare dur, si stiti ceva? Puteti sa nu-l aprobati. O sa il public la mine pe blog. La mine e mai greu cu moderatul. Sa fiti sanatosi. Vorba vine.”

[Update] Bonus: pe pagina oficiala Facebook sunt deja multe mesaje pline de indignare. Din partea Secom, numai tacere. Fara respect.

[Update 2] A scris si Cabral despre asta.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

13 Comments »

  1. Luptam impotriva indiferentei, dar si a cinismului pentru bani! Opriti uraste.ro! | zâmbet și suflet - asociația said,

    9 octombrie 2012 @ 3:43 pm

    […] Doru Panaitescu […]

  2. Pana unde poate duce goana de virale ? Sau cat de cretina e campania "uraste.ro" | AurasMihai.ro said,

    9 octombrie 2012 @ 3:45 pm

    […] Citeste si articolul asta scris de Ana Dragu, presedintele asociatiei Asociatia Autism Europa Bistrita: Uraste-ti aproapele ca pe tine insuti. Si articolul lui Doru Panaitescu. […]

  3. hoinaru said,

    9 octombrie 2012 @ 3:46 pm

    Si un domeniu inregistrat in 2012-07-02, conform ROTLD.

    Domain holder: Tiberiu Tuluca
    SC Armada Marketing SRL
    Str. Latina, nr.6, et.1, cam.3
    Bucuresti, Sector 2, RO
    Phone: +40.742323383
    Email: tiberiu.t@propaganda.ro

    Acelasi Tiberiu Tuluca de pe siteul Propaganda.

    N-am inteles de ce au facut o noua firma pe care au bagat-o deja in insolventa. Probabil vreun tun financiar.

  4. Hate something, do something | Mihai Dragomirescu (Bob) said,

    9 octombrie 2012 @ 4:15 pm

    […] – in legatura cu mizeria asta de campanie cu #uraste – detalii la Auras & Doru – putem chiar sa facem ceva, gen 1-2-3 – vezi mai jos. Aici e […]

  5. O reacţie de la Secom România | hoinaru.ro - Un blog intr-un pahar cu apa said,

    9 octombrie 2012 @ 4:22 pm

    […] condiţiile în care zeci de reacţii au fost postate în ultimele ore. Simona Tache, Cabral şi Doru Panaitescu sunt câţiva dintre cei care au luat atitudine faţă de această […]

  6. Alex said,

    9 octombrie 2012 @ 4:23 pm

    ma intreb daca oamenii care au participat la crearea reclamei cunosc pe cineva cu o boala neurologica grava…

  7. Cristina said,

    9 octombrie 2012 @ 5:02 pm

    O mizerie de campanie. Iti inteleg indignarea, dar ai grija ce linkuri dai. Compania in insolventa din linkul dat de tine este Armada Advertising din Brasov si nu pare sa aiba nici in clin, nici in maneca cu Armada Marketing din Strada Latina din Bucuresti. In rest, astept cu nerabdare intreruperea acestei campanii.

  8. Catalin said,

    9 octombrie 2012 @ 5:20 pm

    Eu sunt curios: clientul ce spune?

  9. Doru Panaitescu said,

    9 octombrie 2012 @ 5:43 pm

    Ok, verific si revin.

    Am verificat. Sunt doua firme, aparent fara legatura. Numai ca… In footerul site-ului http://www.uraste.ro scrie clar Armada Advertising. In vreme ce la domeniu este Armada Marketing. Prezumtia mea (pe care nu o pot proba inca, dar mai sapam) este ca exista o legatura intre cele doua firme, respectiv o legatura intre firma din Brasov si Propaganda). Revin.

  10. Ce învățăm din campania Urăște.ro pentru promovarea Neuro Optimizer said,

    9 octombrie 2012 @ 7:10 pm

    […] cel mai documentat articol e pe TOTB, dar au apărut reacții și la Simona Tache, Cabral, Doru Panaitescu, Alex Ciuca, Auraș, Marian, Pandoras. Nu mai zic de comentariile negative de pe Facebook, inclusiv […]

  11. Camelia Dinica said,

    10 octombrie 2012 @ 11:49 am

    Ce ziceti! Acum 3 ore, pe pagina de Facebook, desteptii de la Secom spun ca nu am inteles noi natangii, mesajul campaniei. Si cica mai urmeaza si partea a doua!

  12. tavi said,

    10 octombrie 2012 @ 7:38 pm

    Pe langa toate astea, mai e si foarte aproape de asta:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yAICB_FsAao

  13. Sunday’s Media Recap | hoinaru.ro - Un blog intr-un pahar cu apa said,

    14 octombrie 2012 @ 10:16 pm

    […] săptămânii e legat de campania “Urăşte”, semnată de Propaganda. Detalii aici, aici şi […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu