O victorie pe care de fapt nu mi-o doream legata de campania Uraste.ro

Poate oamenii de doi bani cred ca ascunzand gunoiul sub pres vor scapa de putoare, dar nu e asa. Spre ghinionul lor, faptele lor raman. Domnii de la Secom (ii stiti, cei care ne indeamna intr-un mod creativ sa ne uram copiii sau parintii), au scos butonul de Mesaje din meniul orizontal de la www.uraste.ro si l-au inlocuit cu “Descarca-te”. Au mai scos si discutiile de pe pagina de facebook, au schimbat si poza de timeline/headerul. Nu-i nimic domnilor, amintirea si gustul de la amar spre foarte amar raman. Doar nu credeati ca masluind prezenta voastra in spatiul digital veti scapa basma curata.

Obsev ca ati venit cu un raspuns dezlanat pe pagina de Facebook. Eu as fi pus mare de tot un “ne cerem scuze”, nu “bai prostilor, voi n-ati inteles”. Adica descarcati-va voi cu ce vreti la noi pe site, ca noi suntem smecheri si moderam. Apropos, cand imi moderati si mie comentariul? Sau va e teama sa vada si altii ce gandim despre voi si despre mirobolanta voastra campanie?

Spuneti ca ideea campaniei v-a venit in urma discutiilor cu familii care se confrunta cu astfel de situatii. De ce nu ati vorbit si cu niste medici sau cu o asociatie de profil care sa va spuna ca nu exista medicamente pentru autism.

Abia astept sa vad partea a doua a campaniei. Sper ca nu vorbiti despre asta. Sunt convins ca e la fel de spumoasa si ca veti fi la fel de mandri de ea.

Cat de greu era sa recunoasteti ca ati zbarcit-o si ca va cereti scuze public pentru acest imens rateu? Cat de greu era sa spuneti ca retrageti campania?

Dar nu-i nimic, mediaplanningul lucreaza bine, campania voastra inca se vedea ieri pe www.iqads.ro, probabil pentru ca ati sperat sa primiti recunoastere din partea industriei si de ce nu, poate si niste premii, poate chiar sa fiti campania si agentia anului?? Sunteti halucinanti de-a dreptul.

Ma duc in padure sa caut cea mai mare zmeura. Sa ii dau o poleiala de aur si sa v-o pun pe un soclu. O meritati cu varf si indesat.

[Update] Am primit pe mail un mesaj de la directorul de marketing Secom, de fapt un copypaste din mesajul postat pe Facebook. Tardiv si inutil, domnule director. Sentimentul meu de dezgust nu se sterge cu un email in care nici macar nu va cereti scuze pentru gafa uriasa produsa prin implementarea acestei campanii.

facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Leave a Comment