ArboInteractive, bannerele si outdoorul

Mi se confirma din a treia sursa ca Arbointeractive se apuca de outdoor la modul serios. Am mai aflat ca:

1. ARBOinteractive o sa aiba exclusivitatea pentru bannerele stradale in Bucuresti

dar cel mai important si mai intrigant

2.  Tipul bannerelor: sunt facute dintr-un material secret, deoarece este flexibil si flutura in vant deasupra strazii dar in acelasi timp permite modificarea lui automata in functie de diverse detalii ale mediului inconjurator.

Prima chestie cu care as asemana-o ar fi televizoarele alea Philips cu lumina ambientala in spate. Alte pareri?

Later edit: Victor Kapra a dezvaluit ca este vorba de bannere pe strazile din Second Life.

Principala mea rezerva ar fi legata de audienta: cati romani folosesc Second Life? Poate ne raspunde chiar Aura.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

4 Comments »

  1. Alex said,

    10 decembrie 2008 @ 9:43 am

    🙂

    Am vazut ca sunt deja niste clienti care se afiseaza acolo.

  2. aura tatu said,

    10 decembrie 2008 @ 7:45 pm

    Mai bine ma intrebi cati romani vor folosi Second Life in urmatorii ani…. Ca idee, aceeasi intrebare si-o puneau multi la inceputurile erei internet: cati romani sunt pe internet? La inceput nu erau multi cei care aveau o conexiune dial-up, si pentru ca nu existau site-uri de continut in limba romana, navigam cu totii pe site-uri din strainatate. Piata de internet din Romania a inceput sa fie luata in cosiderare odata cu aparitia site-urilor locale.

    Second Life si in general lumile virtuale tridimensionale sunt pasul urmator in ceea ce inseamna socializare si divertisment online; comparativ cu facebook, myspace si alte site-uri 2D, ofera posibilitati de personalizare nelimitate si au un caracter imersiv si puternic vizual.

    Am scris aici despre cati romani sunt in SL
    http://auratatu.wordpress.com/2008/11/18/despre-bucurestiul-virtual/

    dar dupa 10 zile de la lansare cred ca sunt chiar mai multi romani cu experienta in SL, plus noul val ce intra acum, ca efect al expunerii media de care beneficiaza proiectul.

    Cum ziceam si in inteviul cu Victor Kapra, nu ne intereseaza atat de mult cantitatea cat calitatea, Second Life este un spatiu al creativitatii iar oamenii care isi petrec timpul acolo o fac din pasiune si sunt in general trend setters.

    Ca numar, cred ca Romania va urca niste locuri in clasamentul tarilor cu cei mai multi utilizatori activi in Second Life; daca reusim sa ne situam in primii 20, ne declaram multumiti. Comunitatea va creste si se dezvolta daca ceea ce se intampla in Virtual Bucharest este interesant si relevant. Jobul nostru este sa le oferim experiente amuzante, memorabile dar mai ales sa valorificam inteligenta. Ca sa fac o paralela cu internetul 2D – nu ne dorim toti bloggerii, ci doar pe cei mai influenti si mai buni dintre ei.

  3. ClementN said,

    10 decembrie 2008 @ 11:09 pm

    Salut Doru,

    Lucrurile ar trebui masurate altfel in 3d ..
    Exista si acolo

  4. ClementN said,

    10 decembrie 2008 @ 11:20 pm

    (scuze .. am dat enter din greseala 🙂 )

    Asadar, exista si acolo probabil avantajul „vadului” si proprietarul unui astfel de „oras” este bine sa isi organizeze lucrurile astfel incat sa aibe o prezenta numeroasa si constanta..

    O actiune in SL nu as limita-o la numar de afisari catre o comunitate existenta…

    De exemplu, daca organizam o conferinta despre online, eu m-as baza si pe o audienta non-SL.
    Adica as incuraja participarea celor interesati de subiectul conferintei dar neinteresati de SL …
    Intri, participi la eveniment si apoi te intorci peste o luna la urmatorul „ceva” organizat pt. tine.

    Eu am participat odata (si o data 🙂 ) la o conferinta organizata de amazon.com si am stat de vorba cu unul dintre vicepresedinti.
    Sunt aproape sigur ca nu as fi mers pana in SUA pt. acea conferinta daca nu era SL ..

    Si mai exista si alta audienta..
    Pastrand exemplul conferintei .. ea poate fi transmisa live pe internet iar interactivitatea si audienta creste ..

    Unde sunt bannerele in toata chestia asta ?
    Acolo 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu