Publicitatea predictiv comportamentala in extindere in Romania

Pentru cei care au fost deja la mine la cursuri, aceasta noua abordare in publicitatea online nu e o noutate. Aparuta relativ recent pe esichierul publicitatii online (prin 2004), acest model e deja prezent in Romania de cativa ani. De azi, un nou mare jucator pe piata de publictate online foloseste aceasta tehnologie.

Este vorba de Inform Media, unul din cei mai mari publisheri romani, care a anuntat azi parteneriatul cu Nugg.ad, furnizorul de tehnologie in domeniul publicitatii predictiv comportamentale, lider in Europa (din cate stiu eu, e posibil sa ma insel).

Astfel, dupa Httpool si ArboInteractive, un al treilea mare jucator pe piata pune la dispozitia agentiilor si a clientilor acest nou tip de targeting.

Estimarea mea este ca in scurt timp si alti jucatori ai pietei vor imbratisa aceasta noua tehnologie (utila mai ales in cazul produselor nisate, greu de tergetat prin sistem de targeting clasice), ea generand venituri suplimentare in special de la clientii educati, care stiu sa implementeze campanii online eficiente si care vor mai mult decat un CPM sau un CPC ieftin.

In afara de cele trei companii de mai sus, stiu ca si Thinkdigital mai au ceva asemanator. Or mai fi si altele/altii cu tehnologii asemanatoare?

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu