[BursaHR]: Posturi interesante in industria de comunicare digitala

Acum, ca frigul generalizat s-a instalat in oase, toamna aceasta neguroasa produce posturi interesante pentru cei ce lucreaza in industria comunicarii. De regula pozitiile scoase la bataie sunt de coordonator Social Media, vanzator de publicitate online sau account manager in agentie, dar iata ca mai apar si alte posturi, legate de domeniul acesta: controlor financiar, developer php sau coordonator in e-retail. Asa ca repede cu descrierea posturilor, mentionand ca sunt de la trei companii diferite.

Progamator / PHP developer [Cod PHPIBPA]

Acest post este fie part time fie full-time (angajatorul este flexibil si accepta variante), important este sa stiti bine PHP cu MySQL. Postul oferit este la un publisher online independent din Bucuresti (nu din presa clasica). Conditii bune.

Traffic Controller [Cod ATCADPB]

Acest post este la o mare agentie de publicitate din Bucuresti, fiind subordonat directorului financiar. Citez:

Descrierea postului:

– Inregistreaza si aproba documentele introduse in sistemul operational de gestiune proiecte; (facturi, contracte, deconturi, etc)
– Inregistreaza elementele bugetare per proiect conform cu instructiunile primite;
– Verifica documentele justificative suport (back-up), completeaza si emite facturile Client;
– Verifica lunar starea financiara a proiectelor, semnalizeaza superiorului ierarhic anomaliile si proceseaza eventualele corectii;
– Stabileste veniturile si cheltuielile in avans sau amanate in functie de perioada prestarii serviciilor (accruals lunare);
– Realizeaza si analizeaza diverse rapoarte financiare si operationale la nivel global de industrie, si / sau particular: per client/ proiect/mediu;Lucrul in MS Excel, nivel mediu , reprezinta avantaj
– Mentine evidenta contractelor intercompany in conformitate cu standardele interne
– Acorda suport colegilor din departamentele cu care interactioneaza.
– Indosariaza si pastreaza in ordine documentele de lucru
– Alte responsabilitati specifice pozitiei si/sau la cererea superiorilor

Cerinte:

– Studii superioare -ASE este un avantaj
– Experienta minim 1 an in contabilitate primara sau in publicitate (parte financiara);
– Meticulozitate, responsabilitate, organizare, atentie la detalii;
– Abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea relatiilor interpersonale;
– Atitudine proactiva, pozitiva si dinamism;
– Capacitate de lucru sub presiune si cu termene stranse;
– Limba engleza – scris, vorbit este un avantaj.

Operatori magazin online [Cod OMOCCKR]

Aceste posturi (patru pozitii disponibile, in Bucuresti) sunt deschise la un magazin online important. Citez din descrierea anuntului:

“Nu conteaza studiile, dar experienta DA. Ar fi bine sa ai:
– atitudine pozitiva fata de viata in general;
– experienta intr-un alt magazin online;
– abilitati de comunicare;
– cunostinte bune de limba romana (gramatica);
– cunostinte foarte bune de operare Excel, Word, baze de date.

Avantaje majore:

– studii in Marketing si/sau Comunicare;
– experienta cu PrestaShop.

Descrierea jobului:

Daca tu poti sa ne ajuti cu:
– procesarea comenzilor online;
– preluarea apelurilor telefonice si a e-mail-urilor primite si informarea apelantilor cu privire la oferta, produsele sau comenzile plasate;
– preluarea de comenzi de la clienti, e-mail sau telefonic, procesarea acestora in ERP, preluarea activitatilor de Customer Care: sesizari, reclamatii, incidente livrare produse;
– monitorizarea fluxului operational de expediere a marfii catre destinatar, asistenta post vanzare, urmarirea incasarilor de la clienti si monitorizarea evidentei contabile primare;
– mentinerea legaturii cu alte gestiuni sau responsabilii de achizitie marfa;
– gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin intermediul paginii de Facebook;
– participarea activa la activitatile ce vizeaza proiectele noi intreprinse de catre departamentul de Marketing;
– editarea si adaugarea produselor noi in magazinul online, conform cerintelor (descrieri, dimensiuni, poze, variatiuni etc) si actualizarea lor permanenta;
– administrarea paginii de Facebook;
– redactarea/adaugarea descrierii produselor pe site, conform cerintelor specifice activitatii de optimizare a site-ului;
– editarea pozelor de produs si crearea de materiale grafice;”

Stiti ce aveti de facut la doru at marketeer punct ro, precizand in subiectul emailului [BursaHR][Cod …..][experienta de x ani in domeniul y]. CV-urile trimise fara sintaxa [Bursa HR][…][…] de mai sus din subiect, fara precizarea postului sau cele care vizeaza toate posturile de mai sus nu vor fi luate in considerare. Bafta la interviu!

Asa cum am promis clientului meu, imi rezerv dreptul de a face o minima triere a CV-urilor primite. Multumesc anticipat pentru intelegere si pentru respectarea timpului meu dedicat procesarii acestor aplicatii!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu