Concurs: castiga o invitatie la cursul de publicitate online din octombrie

Cred ca nu mai e vreo noutate pentru cititorii mei ca de cativa ani buni de zile (Doamne, cum a trecut timpul!) organizez aproape in fiecare luna un training de publicitate online. Pentru ca anul asta am chiulit din cauza Balcaniadei si a altor proiecte care numai in birou nu au avut loc (vezi Rapirea din Birou si nu numai), e momentul sa organizez o noua editie, de aceasta data adresata in special clientilor de publicitate (trainingul va fi personalizat pe nevoile unui advertiser).

Asadar veti invata ce trebuie sa stiti pentru ca eficienta campaniei dumneavoastra de publicitate sa creasca, indiferent ca aveti deja o agentie (interactiva, de media sau de PR) sau nu.

Daca sunteti intr-un departament de marketing, este bine sa va rezervati un loc din vreme. Daca sunteti la agentie, puteti sa recomandati acest curs (cu concursul aferent), pentru ca am ridicat deja stacheta la 12 module pentru cele doua zile de curs (sincer prefer sa fie mai multa materie decat sa plecati dezamagiti ca nu ati invatat suficient la un astfel de curs).

Asadar, daca reprezinti un client de publicitate (si pentru asta trebuie sa vad ca ai o adresa de email corespunzatoare, nu Yahoo, Gmail sau o adresa personala) scrie-mi aici 10 randuri (maxim 1000-1500 de semne) despre cum vezi impartirea unui buget de 1000, 10.000 sau 100.000 euro intre urmatoarele vehicule media digitale: site-uri de publishing romanesti (ex. Zf, Hotnews, Softpedia, Autovit), Yahoo network, FacebookAds, respectiv GoogleAds. Suma aleasa trebuie sa fie cat mai aproape de bugetul dumneavoastra REAL de publicitate anual.

Nu vreau sa vad mediaplanuri pe bune, despre asta vom vorbi pe indelete la curs. Vreau sa vad cum ganditi o campanie de publicitate pe un an de zile si justificarea impartirii banilor pe unul sau cele patru canale sugerate de mine. Cel mai pertinent raspuns este premiat cu o invitatie la editia din 31 octombrie – 1 noiembrie 2012 a cursurilor de publicitate online (detalii aici).

Termen limita pentru comentat: luni, 29 octombrie, ora 16.00. Castigatorul va fi anuntat aici, pe Facebook, Twitter, Linkedin si pe emailul de companie. Succes!

[later edit]

Pana acum avem doar doi concurenti eligibili pentru concurs:

Cosmin
Catalina.

Cine da mai mult? 🙂

[later edit] castigator a fost desemnat Cosmin. Cosmin, felicitari, te voi contacta maine pentru detalii. Tuturor celorlalti multumiri pentru participare si implicare la discutii!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

4 Comments »

  1. Cosmin said,

    23 octombrie 2012 @ 12:17 pm

    retailer:

    Paid Search/SEM – 5k (prezenta continua)
    Site-uri romanesti – 30k (punctual)
    FB Ads, Google Ads – 10k (punctual)
    Newsletter – 5k (saptamanal/bilunar)

  2. Elena Gherasim said,

    26 octombrie 2012 @ 10:32 am

    10.000 euro
    Daca e afacere e-commerce, merita sa investesc 5.000 pe an pentru promovarea pe ZF si Hotnews.
    Restul bugetului il acord dupa cum urmeaza:
    – 2000 Facebook Ads
    – 2000 Gogle Ads
    – 1000 advertoriale
    In cazul in care e site de continut sau de prezentare, as investi mai degraba in Facebook si advertoriale:
    – 2000 Facebook Ads
    – 2000 premii concursuri pe Facebook
    – 2000 Google Ads
    – 2500 advertoriale
    – 1500 Yahoo.

    Elena: ca sa poti participa la concurs trebuie sa te inscrii cu un comentariu din care sa reiasa compania/magazinul online pentru care lucrezi.

  3. dan said,

    26 octombrie 2012 @ 11:27 am

    Doru ar fi fain sa zici si ce ar trebui sa promovam? Sau care e goal ul campaniei-lead uri, vanzari,trafic. Altfel nu vam cum ai putea sa de partejezi raspunsurile.

    P.S: vreau sa particip si sa iti dau un raspuns cat mai pertinet.:)

    r: poti sa promovezi ce vrei tu. eventual ce ai deja de promovat la firma unde lucrezi.

  4. Catalina said,

    26 octombrie 2012 @ 12:01 pm

    Anual, pentru Google ads: max $500, nu se merita sa platesc mai mult de $1 pentru un vizitator. Conversia nu se realizeaza din vizitatori in cumparatori, ci din vizitator in fan/subscriber, iar investitia trebuie redusa pe canalul Google Ads. $1000 max anual pentru facebook: fani pentru pagina, promovare post-uri si Facebook Ads. Nu are rost sa se investeasca in newslettere. Prin platforma Business Catalyst sunt incluse 10.000 mailuri si multiple optiuni pentru formatarea newsletterelor, pentru numai $50/luna hosting, analytics, traffic, CRM. Restul bugetului ar trebui directionat catre bloguri si review-uri in presa online, in special pe siteuri de genul TechCrunch.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu