Daca avea punti rigide…

… acum cautam o solutie de leasing. Zic baietii astia ca simetrie inseamna echilibru. Iar echilibru inseamna control. Acum si in varianta diesel.

Aici.

Nu am testat inca Foresterul pe motorina, dar as vrea sa il incerc prin padurile patriei putin. Eventual cu un alt antreprenor in dreapta, sa tipe putin (ca in vremurile bune cand testam Infinity EX35). Ma rog, pe el l-am scapat din mana ca si-a luat Audi A4. Dar inca mai sper la intoarcerea fiului risipitor. La 4×4.

Pentru amatorii de ecologie versus SUV:

– o vaca (de rasa) argentiniana produce mai mult dioxid de carbon decat un TIR de 40 de tone care merge in sarcina.

– nickelul necesar pentru bateriile lui Prius a produs un dezastru ecologic in SUA.

– in vreme ce un Land Rover Defender bio care merge cu biodiesel (motorina produsa din porumb si alte plante) consuma sub 10 la suta, un Logan 1,4 benzina consuma in Bucuresti peste 12/100.

– kerosenul consumat pentru un zbor pana la Barcelona calculat per cap de calator polueza mai mult decat motorina consumata de un Opel Astra diesel cu care eu as merge tot pana la Barcelona. Singur in masina.

(sursa exemplelor: Un Top Gear de anul trecut)

Asa ca scutiti-ma cu prostiile despre masini hibride sau pe benzina ca la mine nu tin. Forza Boxer Diesel!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

3 Comments »

  1. Vivi said,

    24 decembrie 2008 @ 6:09 pm

    Mitul cu nickel-ul este o tâmpenie: http://www.thecarconnection.com/article/1010861_prius-versus-hummer-exploding-the-myth

  2. Sergiu Biriș said,

    29 decembrie 2008 @ 7:23 pm

    In cel mai bun caz il prinzi pe antreprenoru’ ala intr-un Audi A4 Allroad Quattro … tipand de fericire de data asta 😛

  3. zvoner said,

    2 ianuarie 2009 @ 6:59 pm

    Hehehe, pentru Forester diesel recomand un traseu de motocross 🙂

    Orice, numai pe sosea serpuitoare sa nu te dai cu el. In schimb, incredibila senzatia de a merge cu 100km/h pe macadam si sa nu simti nimic, dar absolut nimic in masina… Of…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu