De saptamana trecuta …

Adunate:

Am participat la AXN Challenge – o zona prea putin exploatata de amatorii de turism de aventura. Multumesc lui Brand Connection care m-a chemat sa salvez onoarea. Un challenge deosebit, din care amintesc (doar) doua faze tari:

– echipa Optimedia care a intrat in cort sa monteze cortul (in rasetele generale ale echipelor ce asistau la proba). Intr-un final, au rupt betele de la cort si au facut un fel de wigwam. Ingenios, dar au poerdut timp pretios si creditul nostru.
– echipa Media Insight care nu a avut o masina de … 1000 de cai sa urce o panta mai rea. S-a demonstrat ulterior ca era vorba de centimetri cubi, dar deh, toti baietii din zona se uitau dupa un Bugatti Veyron si nu dupa un Peugeot 107

Am fost la Masterplan, s-a vorbit destul de mult (inclusiv eu), a doua zi nu am mai ajuns. Ocazie buna de networking, cred ca Zoso a facut ceva poze.
Arbomedia a lansat ARBOsfera – un fel de ziar care arata aplecarea din ultima vreme spre zona de print (prin EMI). Lansarea, ca si Evz.ro pe vremuri, s-a facut in Embryo, unde fumul m-a alungat destul de repede.
Si din weekend una: am plecat iarasi cu Media Direction la joaca pe coclauri – de data asta intr-o echipa ceva mai restransa si intr-o varianta informala. Am pesterit (Gramei, Curecea – fara apa desi e jumatea lui octombrie, respectiv Topolnita, vizitata prin Gura Prosacului pana la Galeria Vidrelor de cativa temerari). Spre bucuria lui Mere, am reusit sa gatim sub forma de gulas o cantitate apreciabila din mancarea pe care am cumparat-o. Desi nu am putut manca tot, gulasul gatit in peste 8 ore cu largul ajutor al Alexandrei (multumim si eu si Mircea) a inscris acest weekend in categoria „slowfood de Mehedinti”: 7 kilograme de carne, ceapa, ardei, cartofi, smantana (faina evident am uitat sa cumparam, asa ca am improvizat).

Dealtfel gulasul a fost gatit in ceaunul de peste 16 litri cumparat in Valenii de Munte cu ocazia AXN Challenge (va urma – si aici ne referim atat la mersul la Mehedinti cu MD-ul, cat si la gulas:)).

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Un comentariu »

  1. Amira Syoufi said,

    16 octombrie 2007 @ 3:32 pm

    Si noi, Brand Connection, iti multumim ca ai participat alaturi de noi la competitie sub egida Brand Connection & Friends.
    Au fost mai multe faze tari, dar intre-adevar, echipa optimedia (Claudiu si cu Alina) erau foarte simpatici cand incercau sa monteze cortul…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu