O oferta super interesanta de la Httpool: CPC cu 0,15 euro
Venita acum de Sarbatori, probabil vizeaza FMCG-urile: clickuri „la oferta” in reteaua globala Httpool: 0,15 euro/CPC pentru reteaua globala Httpool, dar si CPM: 3 euro pentru afisari de Facebook sau Myspace.
Ofertele sunt valabile doar in regim run-of-network, si daca agentia e isteata si isi livreaza reclamele prin propriul adserver (doubleclick, BBmedia etc) va avea si evidenta duplicarii, repsectiv a performantelor campaniei pe fiecare canal in parte.
Pretul este fabulos de aproape de marele Grohoogle, asa ca magazine online, FMCG-uri date afara de pe statie, atentie mare (in fine, cred ca de la criza nu vor fi mari dati afara de pe statiile TV, dar cine stie, decembrie de-abia a inceput).
Din ce am discutat cu Laurentiu si Bianca, care mi-au permis sa dau „pe post” oferta, cred ca oferta se va extinde si pentru inceputul lui 2009, daca avem in vedere inertia de minim o luna de la plasarea cererii la furnizor si pana la inceputul efectiv al campaniei.
Mi se pare o miscare indrazneata din partea Httpool, lideri de piata in regiune (Slovenia, Croatia, Macedonia etc) dar challengeri in Romania (si e putin spus chellengeri).
Asa cum comentam si mai devreme la Pahomi pe blog, fragmentarea pietei de publishing nu duce doar la o crestere a puterii de negociere a agentiilor, ci si la aparitia unor „agregatori” de inventory asa cum este de pilda Httpool in regiunea Balcanilor.
error said,
8 decembrie 2008 @ 5:17 pm
0,15 eurocenti sau 15 eurocenti cpc?
La Google e mai ieftin, da nu te lasa cu toate balariile de reclame.
Doru Panaitescu said,
8 decembrie 2008 @ 6:38 pm
0.15 eurocenti cpc, nu e nici o greseala. Aici poti pune inclusiv cod de adserver. Cred ca ai si aici o limita: call-to-action obligatoriu in mesaj.