O provocare pentru antreprenorii din Romania
Mai e aproape o luna pana la unul din cele mai importante evenimente de marketing din Romania, vizita lui Philip Kotler la Bucuresti, in cadrul evenimentului Marketing 3.0. Dupa cum stiti, evenimentul din ziua respectiva este urmat de un alt eveniment care va avea loc in seara de 1 iunie, o sesiune exclusivistă adresată managementului de top” intitulata „Creşterea valorii pentru acţionari„.
Aceasta sesiune exclusivista este adresata anumitor categorii de specialisti de marketing si directorilor generali din companii (Preşedinte, Director General, Director/VP Financiar, Director/VP Marketing al companiilor validate şi sponsorilor), va avea loc la Hilton si are un pret mai mare decat sesiunea de lucru de dimineata. Mai multe detalii pe site-ul dedicat.
In acest context, lansez un concurs. Este vorba de un concurs de … eseuri. Ma intereseaza parerea antreprenorilor romani despre felul in care marketingul poate aduce valoare unei companii. Eseul trebuie sa nu depaseasca 3000 de semne si sa fie publicat fie pe blogul personal al antreprenorului, fie aici printr-un guest post (vreau sa incurajam si antreprenorii care nu au inca blog personal).
Juriul compus din subsemnatul si Costin Cocioaba (il stiti, Director General la Bakers Digital Communication) va alege un antreprenor care va participa la sesiunea exclusivista din seara evenimentului Marketing 3.0.
Data limita de participare este 16 mai 2012, ora 17.00. In cursul zilei de 17 mai vom anunta castigatorul.
Dau aceasta leapsa antreprenorilor pe care ii cunosc personal: Sergiu Biris, Mircea Scarlatescu, Dan Virtopeanu, Marius Ghenea, Radu Apostolescu, Victor Kapra si Dorin Boerescu.





Cum poate marketingul aduce valoare unui start-up? » Sergiu Biriş - Success Is a Marathon, Not a Sprint said,
11 mai 2012 @ 10:58 am
[…] aduce valoare unui start-up? Subiectul din titlu e o “temă de casă” primită de la Doru Panaitescu. Cititorii acestui blog pot beneficia de 5% reducere la evenimentul marketing 3.0, o șansă unică […]
Marketing-ul pentru un om tehnic » Mircea Scarlatescu said,
16 mai 2012 @ 12:28 pm
[…] noi fie vorba nu are legatura cu lumea de business si cu “facutul de bani”Plecand de la provocarea lui Doru am incercat sa-mi aduc aminte primele contacte cu lumea marketingului, publicitatii, eficientei […]
Despre importanta marketingului intr-o companie | Dan Virtopeanu said,
22 mai 2012 @ 4:18 pm
[…] de la tema lui Doru, la care răspund abia acum am revenit la dilema esențială în afacerile din IT&C : oul sau […]