Cum să pășești cu dreptul in cariera in #publicitateonline

Cand am ajuns in primul meu job in marketing, nu stiam nimic. Mi-a luat vreo cativa ani sa inteleg cat de putine lucruri stiam despre functionarea pietei de publicitate, desi, culmea, avusesem cateva joburi in domeniu ina din facultate si urmasem si o facultate de profil. Mi-a mai luat apoi cativa ani sa dobandesc acces la surse bune de documentare pentru a invata. Nu, Internetul si statul pe Iqads si Adage.com nu sunt suficiente sa devii specialist mai repede decat media in industrie.

Toti absolventii de azi au dreptul sa paseasca la randl lor cu dreptul in publicitate, cum ar fi normal sau cum au avut altii noric pe timpuri, cand piata era mica si era voie sa mai gresesti sau sa cresti odata cu piata. “Juniorul” de azi, pe de alta parte, trebuie sa stie din prima zi ce am invatat noi in ani de zile. Este un mediu dinamic, rapid, neiertator de cele mai multe ori.

Din pacate, statistic, lucrurile nu merg pe roze din prima zi si… vina e de ambele parti: seniorii nu au timp de ei si ii baga direct in paine dar e drept ca nici unii juniori nu se tin de treaba sau incearca sa fenteze partea de invata temenic bazele comunicarii digitale.

Daca agentiile de top (unele cel putin) au programe clare si sustinute de training (unele trimit si oameni afara, chiar din primele luni de munca in agentie), in agentiile de la mijlocul si coada plutonului, lucrurile nu stau deloc asa. Din generatia Z, o mica parte se vor califica in a fi cu adevarat seniori de agentie… daca nu investim in cei mai buni. De aceea, urmatoarea mea editia a cursului de publicitate online va avea programa de curs modificata pentru acesti tineri aflati deja in agentie, dar care au puterea sa constientizeze carentele din bagajul de cunostinte necesar si au curaj sa-si traga seful de maneca pentru a primi o injectie de knowhow atat de necesara la icneput de drum.

Saptamana viitoare organizez aceasta editie a cursului de publicitate online (pe care il fac cu consecventa din iarna 2007, anul in care am parasit Initiative Media, ultiml meu angajator si in care am apucat pe calea antreprenoriatului). In mod special, aceasta editie are si un pret cu mai mult de 25% reducere pentru acesti juniori, singurele conditii de eligibilitate fiind ca juniorii care aplica sa aiba maxim 2 ani de experienta si agentia sa nu fie o agentie-fantoma.

Aici gasiti o prezentare detaliata a cursului, iar inscrierile pentru aceasta editie se pot face direct pe site-ul dedicat, printr-un comentariu aici sau printr-un email la doru @ marketeer punct ro.

Daca stiti vreun „junior” care se plange ca nu l-a invatat nimeni ce sa faca din prima si are nevoie de ajtor, dati-i link la acest articol. E posibil sa va multumeasca ani de zile mai tarziu.

Inscrieri

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu