Cursuri de publicitate in februarie si martie, „early bird” si un concurs
Dragii mei, 2013 inseamna in continuare o lunga serie de sesiuni deschise de training in domeniul publicitatii online. Pentru editia de saptamana viitoare mai am cateva locuri, dar pentru editia din martie ofer o reducere de tip „early bird”.
„Early bird gets the worm” spune cu talc un britanic mare amator de birdwatching. Noi, mai cu sapa in mana de pe vremea lui Decebal, zicem altfel: Cine se scoala de dimineata departe ajunge, cu referire subliminala la locul cel mai indepartat de sat unde mergeai sa te apuci de treaba, nicidecum la calatorii.
Ei bine, in ziua de azi e mai rentabil sa te inscrii la un curs din vreme, de aceea institui si eu o regula pentru inscrierea din timp:
– pentru editia curenta (12-13 februarie) platesti pretul normal (aveti grija la fel si fel de reduceri)
– suplimentar, pentru editia ce urmeaza (19-20 martie adica), primiti suplimentar 10% reducere care se pot cumula cu o alta reducere standard daca va inscrieti si platiti si inscrierea INAINTE de editia curenta.
Cu alte cuvinte primiti reducerea daca platiti (sau trimiteti dovada platii) pana in data de 12 februarie inclusiv pentru editia din 19-20 martie. Detalii despre reduceri aici.
Ocazie cu care va spun si despre urmatoarea noutate: incepand cu editia din martie, la fiecare editie a cursului de publicitate online desfasurat de Marketeer veti asculta si o pastila de 30 de minute oferita de un alt specialist sau trainer in domeniu. Pentru editia din martie am o lista scurta de cinci invitati, urmand ca pana vineri sa anunt si pe cel ce va veni sa aduca plusvaloare editiei din martie.
Pentru editia din februarie, un mic concurs adresat directorilor de marketing. Pentru a participa, trebuie sa comentati mai jos (precizand nume si prenume, organizatia pentru care lucrati si functia), raspunzand la doua intrebari simple:
1. Numiti doua sisteme de afliliate marketing care activeaza pe piata din Romania
2. Evidentiati diferenta dintre o regie de publicitate online si o agentie de publicitate online.
Data limita de participare: vineri, 8 februarie, ora 17.00. Castigatorul/castigatoarea va fi anuntat(a) luni, 11 februarie la ora 10.00 pe emailul cu care a postat si printr-un update aici in articol. Succes!
[Nu mai e cazul sa amintesc de experienta generala de la curs: in acest pachet de cursuri primiti suplimentar:
– fructe proaspete, prajituri si pateuri
– cafea buna espresso (normala si decafeinizata)
– mancare de la Smartfood (pestele pane in mirodenii este demential)
– networking inclus etc etc etc]




