De vorba cu Philip Kotler (interviu exclusiv)

Dupa cum ati vazut probabil si la mine pe blog, azi a fost evenimentul Marketing3.0, unde am facut un mic live blogging. Si pentru ca tot am fost blogger oficial, am avut si privilegiul de a-i adresa cateva intrebari lui Philip Kotler dupa eveniment, intr-un miniinterviu exclusiv pe care l-am si filmat (sper ca veti intelege ca am facut filmarea amatoriceste, cu noul meu SOny Alpha SLT 77, deci nu am mari pretentii de la filmare).

Inainte de a da drumul la banda, as mai vrea sa adaug cateva lucruri despre eveniment si despre marele teoretician. Kotler nu este la prima tinerete si asteptarile celor din sala (din ce am mai vorbit cu cei pe care ii stiam) nu au fost exagerat de mari. Kotler provine din zona marketingului „clasic” deja, dar astazi la Bucuresti am asistat la o reinventare. Bun orator, spumos pe alocuri, Kotler a demonstrat ca stie sa se vanda unui public destul de avizat, iar prezentarea sa, desi pe alocuri previzibila, a vut presarate numeroase pastile care mi-au aratat ca nu este departe de fenomenul digitalizarii consumatorilor.

Tocmai de aceea si poate si din lipsa de timp alocat de catre organizatori, am sters cu buretele toata lunga lista de intrebari pe care i-o pregatisem pentru a-i adresa cateva intrebari legate de Internet si Social Media. Stiu ca veti zice ca sunt clisee sau „hai bre, ceva mai destept nu puteai sa il intrebi?”, dar va spun de ce am facut acest lucru:

In prezentarea sa de azi a amintit deseori de Internet si Social Media ca de niste competente de neinlocuit din lista de competente ale unui marketer. In aceste conditii, s-a contrazis putin afirmand ca bugetul de Social Media nu trebuie sa depaseasca 5% din total. Mi s-a parut usor cliseistica exprimarea, asa ca l-am tras deoparte si l-am rugat sa dezvolte.

Iata ce a iesit:

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

4 Comments »

  1. A story with Philip Kotler – trained and certified experience in Bucharest | AdHugger said,

    2 iunie 2012 @ 11:01 pm

    […] he talked a lot about social media but advised for caution when using social media, Doru Panaitescu, official blogger at the event, made a short interview that clarifies the […]

  2. Sunday’s Media Recap | hoinaru.ro - Un blog intr-un pahar cu apa said,

    3 iunie 2012 @ 10:07 pm

    […] Vineri a avut loc trainingul Marketing 3.0 susţinut de prof. Philip Kotler la Ateneul Român. Live blogging şi interviu. […]

  3. Claudiu Gamulescu said,

    5 iunie 2012 @ 11:03 am

    Cred ca e foarte refreshing sa ai discutii cu oameni ca PK. Lejeritatea cu care gandeste si vorbeste spune multe despre experienta multor lucruri vazute si experimentate. Sper doar ca atunci cand ii puneai intrebarile nu ti-ai adus aminte de cartile care trebuia sa le inveti in facultate .

  4. Notite de la Marketing 3.0 cu Philip Kotler | Ana Matei - Marketing Blog said,

    15 ianuarie 2013 @ 2:43 pm

    […] Dacă doriți să aflați mai multe despre cursul susținut de Philip Kotler, vă recomand să citiți 2 articole scrise de Doru Panaitescu, blogger oficial la Marketing 3.0: live blogging și interviu exclusiv cu Philip Kotler. […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu