Linkedin – 100 de milioane. Din care cati Spammeri?
Linkedin.com aniverseaza. Noi nu. Oare cati spammeri abuzeaza de Linkedin si alte platforme care le permit sa faca si sa raporteze succes pe Social Media sefului? Decat sa le fac foaie de amenda la tovarasa diriginta, mai bine ii trag de urechi intr-un mod placut. Pe care ei il vor considera oricum neplacut.
Draga prietene,
In primul rand nu suntem prieteni.
In al doilea rand nu stiu ce firma conduci.
In al treilea rand nu vreau sa imi fac de acum rezervarea pentru vacanta, si daca e sa mi-o fac, asta e treaba mea.
In al patrulea rand, stiu ce inseamna early booking, nu e nevoie de traducere, dupa cum e nevoie sa folosesti englezisme sa fii mai interesant.
In al cincilea rand, ma astept ca pe viitor sa nu mai primesc mesaje atat de familiare de la un necunoscut.
Si da, o sa iau niste lecitina, ca sa nu uit. Darie.
O saptamana superba (considera acest email ca pe un „feedback” cat se poate de constructiv, peste 10% din cei care au primit acelasi email prietenesc au gandit la fel dar fie ti-au dat direct block, fie li s-a facut lehamite sa-ti raspunda, fie pus si simplu nu au timp, inspiratie sau spirit de bun samaritean cum e cazul meu),
Doru Panaitescu
On 03/23/11 1:11 AM, F***** B********* wrote:
–––––––
Draga Prietene,
Dupa cum stii, conduc o firma specializata in organizarea de calatorii de afaceri si bilete de avion.
Cu toate acestea consider ca vacanta fiecaruia dintre noi este extrem de importanta. De aceea, te rog sa nu uiti ca numai pana la 31 martie putem beneficia de cele mai bune reduceri in cadrul programului de early booking (reduceri timpurii).
Pentru ca si vacantele noastre sunt importante!
Sa ai o saptamana frumoasa in continuare!
F***** B*********
Daniela said,
23 martie 2011 @ 10:44 am
Doru …cred ca esti mult prea rautacios. Nu inteleg inversunarea asta ….primesti 10 astfel de mesaje zilnic probabil. O parte din ele ….in posta de la bloc …acolo cui te mai revolti ? Asta e ….atata timp cat ai ales sa fii prezent online, il iei cu bune si cu rele
emanuel sirbu said,
23 martie 2011 @ 11:07 am
eu ma consider jignit daca unu ii trimite o oferta sau mai bine zis spam unde imi explica in paranteza ce inseamna early booking, mai ales ca nu inseamna reduceri timpurii si rezervari timpurii, insa oricum early bookind e aproape incetatenit in lb romana.
la fel de jignitor sunt si acele texte din spamuri, gen: acest mesaj nu este un spam deoarece adresa dvoastra de email este luata dintr-o baza de date unde v-ati dat acordul bla bla bla
sau si mai nasol este atunci cand spamul se muta pe telefonul tau mobil, asta cred ca e cea mai mare nesimtire si tot ei se supara cand ii iei la intrebari de parca tu i-ai fi deranjat 🙁
Doru Panaitescu said,
23 martie 2011 @ 11:14 am
Daniela: nu ced ca sunt rautacios. Daca eram rautacios faceam un foarte mare scandal, cu acuzatii nefondate, cu jigniri, cu invective (cum se intampla pe alte bloguri). Nu e inversunare, cred ca mai degraba e un tras de maneca discret IMHO (nu am dezvaluit identitatea celui care a trimis emailul, pentru ca oricum nu cred ca e important). Daca voi il considerati rautacios si inversunat, inseamna ca e prea multa sensibilitate (sau muste pe caciuli) pe lumea asta.
Prostii pe linkedin |AurasMihai. Online-ing said,
28 martie 2011 @ 8:46 am
[…] inspirat de articolul lui Doru Panaitescu si satul de spamul pe care-l primesc pe linkedin, astazi dau niste exemple de […]
Tigara Electronica said,
29 martie 2011 @ 5:04 pm
Si eu am primit cateva mesaje mai „ciudate” pe linkedin, dar sincer, ma asteptam la asa ceva pentru ca oriunde exista o comunitate, exista si oameni care vor cumva sa profite de prezenta si bunatatea membrilor in general. Nu stiu daca se va inventa ceva vreodata care sa blocheze astfel de demersuri, asa ca eu personal nu ma mai supar, si aplic principiul : let it be .
Ciprian Stoian said,
17 ianuarie 2018 @ 5:51 pm
Este plink LinkedIn-ul de spameri, insa este si singura platforma dedicata profesionistilor din anumite domenii. 🙂