Ne vedem la Ecomtim

Mi-am facut un obicei bun: de cativa ani de zile merg sa vorbesc la evenimente unde valoarea adusa de catre sepakerii de acolo depaseste cu mult pretul biletului. Sigur, vorbesc si la ASE sau FJSC, dar aia e un pic alta mancare de peste. Anul acesta la Ecomtim, urmand traditia celor doua editii anterioare, voi sustine o prezentare legata de cumpararea de media in Romania pentru magazinele online mai mici sau mai mari.

Principala problema a magazinului online aflat la inceput de drum (pana intr-un an de zile) este c anu are acea baza de clienti care revin. Frustrarea proprietarului care vede rezultatele concurentilor mai vechi pe piata e mare: de ce ala vinde si eu nu?

E simplu: la un magazin relativ nou nu au ce clienti sa revina si sa scada costul mediu pe vanzare. pe de alta parte, primele incercari de a cumpara publicitate sunt lovite de probleme care mai de care mai diverse:

– vanzatori de publicitate neseriosi
– vanzatori de publicitate agresivi
– vanzatori de publicitate care nu cunosc propriile produse
– agentii hoate
– agentii fara experienta
– agentii care testeaza pe banii tai
– agentii care nu stiu decat sa se vanda si te lasa pe mana unui account junior
– canale media care la inceput merg bine apoi nu mai performeaza
– cat sa fie Google Ads, cat sa fie Facebook Ads, cat sa fie publisheri locali

etc etc etc.

Nu prea spune nimeni nimic de masurare, de cum poti gasi spatii media gratuite, cum poti sa comunici catre comunitati, cum poti sa obtii PR gratuit si asa mai departe.

Despre acestea si multe alte chestiuni legate de cum sa faci o campanie online buna din prima zi de functionare a magazinului tau online in prezentarea de la Ecomtim. Ne vedem acolo?

[Bonus: mai multe detalii pe blogul 2Parale]

[inca un bonus: un interviu cu Geno Prussakov].

 

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu