Pareri de la Ecomtim

Foarte pe scurt ca am ceva treaba si zi la Timisoara, dar sunt cateva chestii importante zic eu. Bravos pentru organizare si ma ales socializarea de miercuri seara (!), am observat cateva chestii bune dar si rele la aceasta conferinta.

Chestii bune:

– mi-a placut prezentarea de la workshop sustinuta de Cristian Ignat (scuze pentru botez).

– mi-a placut prezentarea lui Nicolescu de la Epayment.

Chestii mai putin bune:

– Cen de la Groupon a venit destul de nesigur sau de nepregatit pentru conferinta. Nu stiu daca se astepta sa fim o tara bananiera, dar mi s-a parut depasit de nivelul conferintei. Sau poate asteptarile salii (si ale mele) au fost mai mari.

– au mai fost cativa prezentatori care nu prea au avut chimie (unii deloc) cu sala. In mod curios, din reactia salii tu ca trainer/speaker inveti ce sa nu faci. Mai ales cand urmaresti feedul pe #ecomtim si vezi in timp real ce cred oamenii despre tine. Sugerez tuturor speakerilor sa fie atenti la conferinte cu feed pe twitter, acest a ii poate ajuta sa fie mai buni. Sau si mai buni, daca sunt deja.

– unii prezentatori se incapataneaza sa depinda de tehnologie pentru reusita unei prezentari. Si fara o buna cunoasterii a aparaturii sau o prezenta de spirit remarcabila in situatii insolite, nu-ti ramane decat sa gusti din cupa amara a infrangerii salii. De exemplu, Cen Tunakan de la Groupon a ales in ultimul moment sa renunte la prezentarea sa (din care a derulat in timpul prezentarii inainte si inapoi multe slide-uri) pentru ca apoi sa vedem cum a depins de doua video-clipuri care nu se mai incarcam, am vazut si word-uri, si exceluri, si pdf, si toate taburile deschise in browser. Eu personal recomand ca la conferintele mari (cu peste 100 de persoane) sa veniti cu un ppt sau pdf fara prea mari giumbuslucuri.

Cam atat la cald.

PS Ori am o problema cu numele, ori cu memorarea sau rememorarea lor. Va rog, nu mi-o luati in nume de rau. Multumesc.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Pe aceeaşi temă

3 Comments »

  1. Costin said,

    11 februarie 2011 @ 4:10 pm

    Cem. Cem Tunakan.

  2. Groupon.TaraBananiera? Evident, da :) » Mircea Scarlatescu said,

    15 februarie 2011 @ 1:02 pm

    […] Doru nu e primul care se astepta la altceva cand vine vorba de intrarea Groupon in .ro, vezi si feedback-ul prezentarilor de la Netcamp si alte conferinte; la fel cum eu am ramas extrem de mirat cand a venit vorba de aparitia lor atat de repede in .ro (ramane cel mai hot brand online aparut in acelasi timp cu tarile vestice).Dar ca trateaza .ro ca o piata unde merge orice, oricand, cu orice oameni e absolut evident, incepand chiar de la campania AdWords cu totul si cu totul inselatoare facuta in .ro acum 2-3 luni, ca de prin anii 2000 .De-ar fi incercat asa ceva prin .com, .co.uk sau alte piete dezvoltate…. acum isi strangeau lucrurile dupa primele amenzi si sentinte…. […]

  3. sibianul said,

    17 februarie 2011 @ 10:54 am

    pana acum Groupon se comporta ca niste amatori (in Romania ma refer)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un comentariu